hoe dualboot instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaar mijn advies om de bootcfg /rebuilt te gebruiken, vanuit de repairconsole, krijg je een juiste boot.ini, wat is de reden, waarom je dat niet doet?
 
doe ik dat met de XP-cd of kan dat ook op een andere wijze??
 
Idd, opstarten met de XP cd, de driverdisk voor de SATA controller in de driverflop gereedhouden, en met F6 de driver laden, indien het geen Intel chipset is, en doorgaan tot je op de R kunt trommelen, en naar de goede XP installatie gaan.
 
hier een update
het voorgestelde gaat niet. na het starten vanaf de XP cd krijg ik niet de mogelijkheid om de R te kiezen?????
toen heb ik de setup volledig gedaan maar het probleem blijft
wat heel interessant is, is dat wanneer de XP cd in de speler zit dan start de comp anders op nl: dat er gevraagd wordt om vanaf cd te booten en als ik dat niet doe (dus geen toets indruk) dan start de nieuwe XP gewoon vrolijk op. er komt ook geen bootmenu.
Hoe nu verder ???????
 
Maar je moet juist wél op een toets drukken en je moet zodra je eerste Setup-scherm komt (als je onderweg zonodig de F6-procedure hebt gevolgd) voor de "R" kiezen en als om het Administrator-wachtwoord wordt gevraagd op Enter drukken en dan verder wat Lange Pier zei.
 
Laatst bewerkt:
ben er een tijdje uitgeweest (operatie) maar weer voldoende valide om met de uitdaging verder te gaan.
ik kom maar niet in de herstelconsole tijdens het starten vanaf de CD. Wat doe ik fout. Kan het aan de uitvoering van de XP cd liggen (bij mijn weten is het de volledige versie en geen OEM ofzo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan