• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe een Administratie lijst maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocksoft

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2005
Wil graag een lijst kunnen maken/vinden waar ik namen van mensen kan invullen die hebben betaald. (buurtvereniging) en waar ik bv. op rekeningnr kan zoeken.
Alleen hoe werkt zoiets en waar zou ik eventueel een programma (excel) kunnen vinden ?:o

Administratie/registratie

Hierbij een kleine opzet hoe het eruit moet zien...alleen hoe maak ik zoekfunctie's op bv. bankrekeningnr's ?
Hoe kan ik in 1 keer een nieuw lid volledige invullen zonder dat ik hier telkens elke cel moet aanklikken?
Kan ik ook een uitdraai maken van leden die wel of niet betaald hebben?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijlagen

Kijk ff in enkele van de laatste vragen cq antwoorden, daar zit vast wel iets bij wat je kan gebruiken en kan omzetten naar jouw schema....

Succes!

Geplaatst door Visiplan
Kijk ff in enkele van de laatste vragen cq antwoorden, daar zit vast wel iets bij wat je kan gebruiken en kan omzetten naar jouw schema....

Succes!

:confused: :confused: :confused: wat bedoel jij precies?

Ja...geweldig zeg...
Wil niet lastig zijn maar hoe maak je nog een extra mogelijkheid waar ik bv. een naam of rekening-nr in kunt vullen zodat het programma automatisch deze opzoekt? (bij veel namen)

[Wow...heerlijk om dit zomaar even te programmeren....
Kan ik hier ook nog niets van leren? (onder water kijken?).

In ieder geval enorm bedankt.:)

Totaal bedrag optellen bij ja? Hoe ?

Hallo allen,

Ik ben al behoorlijk geholpen door andere forum leden alleen ondanks de voorgaande cursus exel blijf ik toch steken op het volgende....

Ik wil graag een blokje met een totaal bedrag in het document maken.
Alleen het optellen in deze contributie kolom is niet genoeg maar hij moet alleen bij het antwoord Ja gaan optellen.
Hoe doe ik dat?:rolleyes:

Dank je....heb helaas iets gedaan met het filter omdat deze nu een foutmelding geeft.
Zelf heb ik getracht een totaal bedrag op te tellen wanneer er een ja wordt ingegeven...alleen ook hier krijg ik geen getal in te staan.:(

Mag ik je opnieuw hartelijk bedanken.
Vraag me af waarom je iedereen op deze manier helpt...en dan nog op een hele snelle manier.

Maar goed ben erg blij dat je het gedaan hebt.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan