Hoe een beveiligde data DVD kopiëren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TitaniumPrelude

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2002
Berichten
45
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem, ik krijg een beveiligde data DVD niet gekopieerd.
Heb het geprobeerd met Nero, Clone DVD, DVDFab, AnyDVD, DVD decrypter, Power ISO, Magic ISO, maar helaas nog steeds geen resultaat.
Wie heeft er een oplossing voor mij.
ps. het zijn de laatste 240 bytes welke niet gelezen kunnen worden en deze zijn net het belangrijkste.
Groet, John
 
Dolle pret, de enige die het waarschijnlijk probleemloos voor je gaat doen heb je nog niet geprobeerd: Shrink.
 
Hallo Pasja,

Ik heb nu ook DVD Shrink en 123 DVD Clone geprobeerd maar bij beide geen resultaat. DVD Shrink is voor het kopiëren van Video DVD's want geeft een error als je er een data DVD selecteerd.
Ik heb het idee dat de meeste kopieer/clone programma's alleen geschikt zijn voor het verwijderen van beveiligingen van Video DVD's en niet van Data DVD's.

Tevens als je met verkenner de DATA DVD wil verkennen is dit ook niet mogelijk zie foto.
Is dit eventueel ook te omzeilen om te zien wat en welke data op de Data DVD staat?

Groet, John
 

Bijlagen

  • verkenner.JPG
    verkenner.JPG
    26,8 KB · Weergaven: 63
Met TreeSize free kan ik de DVD nu bekijken maar de beveiligde bestanden zie ik nog niet. De bestanden die nu op mijn gekopieerde DVD staat zijn hetzelfde als ik zie in TreeSize.

De software welke ik wil kopiëren is Onroute 2008-2009 dit is een toertochtplanner gemaakt door de firma's Promotor, Autokampioen, ANWB, WayPoint en Navteq.
 
Zou het een optie zijn , om in Start > Zoeken > Alle bestanden en mappen > Geavanceerde opties > De eerste drie opties aan te vinken > en daarna te proberen de files te openen ? :confused:
 
ook met het programma infrarecorder is het nog niet geluk zie foto voor error.
Heeft er iemand nog tips?
 

Bijlagen

  • error infrarecorder.JPG
    error infrarecorder.JPG
    27 KB · Weergaven: 83
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan