Hoe een cd te branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok:

Wat ik begrijp is dat ik eerst een lege cd moet rippen voordat ik de cd ga branden? Want de mp3tjes staan namelijk op de computer zelf, deze komen niet van een cd af. Ik heb geprobeerd de lege cd te rippen, maar er staat dat ik er een audio-cd in moet doen (dus een cd met liedjes erop).

Pppppppppppppppppppppppppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffftttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met de groeten aan de Moderati. ;-)

@theknight
Je zit toch iig verkeerd door het als audio cd te branden :d
Als je eerst de tekst bij audio cd leest in dit plaatje zie je dat het omgezet word naar.......WAV!
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=187689&d=1372585385

Dus jukebox audio cd sleep alle mp3 erin en branden lage snelheid.
Dan uitproberen op andere speler of pc anders autoradio lens niet goed of niet geschikt voor mp3.

Natuurlijk moet je de vinkjes zoals theknight uitlegt doen.

Uiteraard Disk-At-Once instellen, & Multi-Sessie uit vinken, anders is de CD/DvD ook vaak niet compatibel. Ik lees verder nergens iets over Finalize - Voltooien - dus ik neem aan dat het in Nero 12 automatisch gaat.

Simpele test is de CD even in een standaard mp3 compatibele CD/DvD-thuisspeler proberen, werkt die daar wel, maar in de auto niet, dan ligt het dus aan de Kenwood.

Laatst bewerkt:
Ok, neehee!!!: Dat JukeBox is een specifiek Nero-formaat, dat werkt alleen op CD/DvD-spelers die compatibel zijn!
Standaard MP3'tjes rippen & dan via Audio-CD/DvD branden! Dan is het wel compatibel met standaard huis-tuin-keuken-kantoor-auto-CD/DvD-spelers!

Staat n.b. in het plaatje dat je linkt! Arghhh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan