Hoe een Customized boot screen maken mét beweging en geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederick d

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo, Ik wil proberen een boot screen te maken met animatie er in. Het standaard boot screen van Windows laat een balkje onderin laden, en dat laat al zien dat er meer mogelijk is dan alleen een eigen gemaakte achtergrond. Ik weet niet of het mogelijk is zelf zo'n boot screen te maken, maar wat ik wil proberen is een boot screen te maken met een langzaam opkomend plaatje. Ik vrees dat geluid hieronder onmogelijk word. Wie weet hoe dit moet? Als zon boot screen maken te moeilijk is, wil ik wat anders proberen, namelijk een Startup logo. Via het programma Tune-up Utilities kan je alles veranderen, ook een eigen gemaakte , maar ik weet dus niet hoe je daar geluid en beweging in krijgt (Standaard Startup logo van Windows vista is het Vista icoon die vervolgens licht geeft en een deuntje) Dus mijn vraag: Is dit mogelijk? En hoe doe je dit?:thumb:

Laatst bewerkt:
Nee,sorry,maar wat je wil is volgens mij niet mogelijk.sorry!:(

Eerlijk gezegd ben ik er zelf half van overtuigd dat het wel kan, misschien heb je gelijk hoor, maar ik wacht nog even op wat andere antwoorden :)

Edit: Nou, ik ben met Tune-up Utilities al een heel eind, dus eigenlijk is vraag meer hoe, dan of het kan.

Laatst bewerkt:

Nee ik bedoel het boot screen, dat zie je meteen als je de pc opstart. en het startup-logo, dat zie je nadat je je wachtwoord hebt ingevoerd, je gaat dan niet meteen naar je bureaublad (in windows vista) maar je ziet eerst nog een (vista) logo met een kort deuntje er achter.

Startup : http://www.youtube.com/watch?v=fu8K9EGtzDg

Laatst bewerkt:
@Servise123: Dit topic is uit 2011, niet aktueel meer voor de ts'r.
Met deze(evt) mogelijkheid zet ik er nu maar een slotje op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan