Hoe een DVD te branden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

n@@bje

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2006
Berichten
14
mense,

ik heb een film gedownload in ISO formaat!! Die wil ik op een DVD hebben, nu dacht ik dat je die ISO uit moet pakken dan hou je 2 mappen over "Audio_ts" en "Video_ts" en dat je die dan op de DVD moest branden maar ik gebruik Nero Premium 7 en ik weet het niet te vinden
waar /hoe ik die mappen moet branden???

wie o wie kan mij helpen???
 
Start NeroStartSmart, ga naar data dvd maken, ga een stap terug indien hij doorgaat, en kies voor image - project - kopie.
Wel naar die iso verwijzen.
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Start NeroStartSmart, ga naar data dvd maken, ga een stap terug indien hij doorgaat, en kies voor image - project - kopie.
Wel naar die iso verwijzen.

ik heb jou manier geprobeerd, maar als ie dan klaar is gooit ie de schijf eruit en geeft ie een melding dat de bestanden niet op DVD zijn gezet, omdat ie de schijf eruit heeft gegooid:shocked: :confused: wat doe ik hieraan???

*editje

vaag hij doet het wel gewoon in de DVD speler :confused:
 
Laatst bewerkt:
Nu snap ik er geen ho(l)(ut) meer van, doet ie 't of doet ie 't niet, lijkt wel een TV spelletje.:cool:

Je kunt ook de iso openen in een virtuele cd/dvd speler zoals Daemon tools en deze kopieëren op een dvd.
 
Je kunt de .ISO ook uitpakken met WinRAR, waarna je wel de mappen Audio en Video hebt. Maar als ie het al doet in je DVD speler is het toch al opgelost?
 
Als je op het iso bestand drukt, dan gaat automatiche het brand progr openen met b.v. nero of enz..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan