Hoe een herstelbestand maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

netebuk

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hallo
een vraagske
Toen ik enkele jaren geleden mijn eerste laptop kocht vroeg de software bij de eerste keer opstarten of ik een herstel DVD wilde maken.
indien mijn pc zou crashen kon ik die gebruiken om mijn w7 opnieuw te installeren.
Vorige week heb ik in de mediamarkt een nieuwe laptop gekocht met W8 en die vroeg dat niet.
wat in het geval wanneer mijn laptop crasht?
Hoe kan ik een herstel bestand maken?

Hoi,

Wat staat er in de eventueel manual hierover vaak staat daar wel iets, welk merk en type gaat het

@netebuk,

Ik heb je titel aangepast zodat duidelijker is waar de vraag over gaat.

Hallo

Ik raad je aan om een USB herstelschijf te maken, een Dvd of cd gaat niet meer in Windows 8.1. Deze USB herstelschijf kun je gebruiken om je systeem te herstellen in noodgevallen en om (indien je systeem voorgeinstalleerd was op 8.1) je systeem opnieuw te installeren, Lees deze wiki op Microsoft Answers eens: http://answers.microsoft.com/en-us/...ry-drive/1a3ad051-1796-4238-89d8-8705e9128e24

Wat je daarnaast ook kan doen is een System Image maken, dit is een letterlijke kopie van je systeem met al je software en documenten en geeft je de mogelijkheid om op elk moment terug te gaan naar het moment dat je die image gemaakt hebt, meer hierover en hoe je die maakt kun je hier lezen: Windows RE: System Image Recovery

Hopelijk heb je wat aan dit advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan