Hoe een "klikbaar" menu maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Metalhead

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, maar als ik een menu heb gemaakt en dat wil onderverdelen in sub catogerieen, hoe moet ik dat aanpakken? Vaak zie je een plusje bij een menu en als je daar op klikt dan krijg je een submenu. Ik hoop dat iemand deze wartaal begrijpt. :p

Voor een voorbeeld wat ik bedoel verwijs ik naar www.stephenking.nl. Deze is niet van mij, maar maakt wel duidelijk wat ik bedoel. De plusjes aan de linkerkant van het menu.

Ik gebruik voor de vormgeving Frontpage 2003, en als ik HTML code moet toevoegen gebruik ik Dreamweaver MX 2004. Dit vanwege het feit dat Frontpage mijn code soms op wonderbaarlijke wijze laat verdwijnen of veranderd.

Groetjes,

Metalhead

pulldown menu
met javascript
of css
Dit is met css gemaakt.
Linkerframe:source,
staat ook de css in.

:cool:

Laat ik het anders stellen. Dit is de eerste keer dat ik een site op die manier wil maken. Dus ik snap totaal niet wat je bedoeld :o

Kan je misschien stap voor stap uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik zou je in ieder geval dankbaar zijn. :thumb:

Gebruik Firefox
ga naar de gegeven link
r-klik in navigatie frame.
kies pagina bron bekijken,
of anders openen in nieuw venster
dan Ctr+U
om de bron te bekijken.

Bovenin zie je dan
<style type="text/css"> @import "./scrollbar.css";
dit vul je achter het www adres in om de style te zien.
Kopieren en opslaan,
tevens natuurlijk de code van het navigatie frame.
Nu kun je alles naar wens aanpassen.

:cool:

Waar Firefox al niet goed voor is ;) Ik kan het pas na het weekend proberen, maar ik denk dat het nu wel gaat lukken. Bedankt voor je hulp. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan