Hoe een liedje sharen bij kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardovw

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Ik wil een liedje sharen bij kazaa.... maar op een of andere manier ziet niemand dat liedje staan als ze het intypen. Terwijl ik de goede map heb geshared!!???

RA RA?

Klopt

Met deze vraag zit ik ook al maanden, ik heb een eigen liedje en ik had dat graag op kazaa gezet zodanig dat mijn vrienden dit konden downloaden, ze stonden allemaal op Share maar dit ging niet... RARA :p

Ja dat was bij mij ook het probleem met het eigen liedje van mijn vriendin!!

Ga in kazaa naar opties of options en dan "zoek bestanden om te delen" of iets dergelijks in het engels, en dan moet je de wizard volgen

kijk iemand even of je bij kazaa......

Ben ik echt zo kil

kan vinden, dit is een liedje van mijn vriendin!

Ben jij zelf wel supernode of deel je bestanden?, hij is nog aan het zoeken

ik weet niet wat ik ben??
Hoe kan ik dat zien?
Volgens mij deel ik gewoon bestanden!?

Hij staat nogsteeds te zoeken, maar ik denk niet dat er nog wat uit zal komen, ik zal morgen nog ff voor je kijken

Ik kan hem ook niet vinden, kan het zijn dat KaZaA dat nummer via een andere server zoekt als via degene waarlangs hij bij jou automatisch is geplaatst? Het kan onzin zijn wat ik nu aan het uitkramen ben, maar het is natuurlijk een gigantisch groot netwerk wat bestaat uit steeds kleinere stukjes netwerk...

Moet in je map
c:\My Shared Folder
staan !!!
anders zien we het niet !

Geplaatst door Papajo
Moet in je map
c:\My Shared Folder
staan !!!
anders zien we het niet !

Je kunt iedere map aanklikken die je wilt sharen. Standaard is dit c:\my shared folder. Meer ervaren gebruikers bepalen zelf waar ze alles neerzetten en wat ze delen. (!!!) (opties-zoek bestanden om te delen - mappenlijst) Als je daar een vinkje neerzet in de map waar je liedje staat, dan moeten wij hem volgens mij gewoon kunnen vinden.:)

Ik kon het liedje helaas ook niet vinden.:

Laatst bewerkt:
die map waarin hij staat staat wel geshared.... maar niemand kan hem vinden. Echt vaag... maarja?

Bedoel je dat je die map in XP hebt gedeeld via 'eigenschappen', tabblad delen ??
Dan kan ze misschien een andere naam gekregen hebben, of onzichtbaar gemaakt zijn ($erachter) en dan kunnen anderen ze niet zien of niet herkennen aan de naam !?
Het delen wat Tanja en ik bedoelen gebeurt in Kazaa zelf en is dan een andere manier van delen.
Jo

Nee, delen via kazaa werkt anders, dat gaat via kazaa zelf, en niet via windows. Dan zou mijn hele pc gedeeld zijn, en dat is dus absoluut niet zo

Ja, ik snap dat ik dat wel in kazaa moet sharen, dat heb ik ook gedaan, maar nog kan niemand hem vinden.

kan iemand het nog een keer checken???

Ben ik echt zo kil

Groeten en alvast bedankt,

Ricardo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan