Hoe een liedje sharen bij kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet precies hoe het KaZaA protocol werkt, maar is het niet zo dat er meerdere servers zijn?

Dit was bij Napster altijd wel zo en zodoende kon je de ene keer een gebruiker wel vinden en de andere keer niet.

Misschien moet degene die van je moet downloaden een paar keer connecten om op dezelfde server te komen als jou?

Of sla ik de plank nou volledig mis en werkt KaZaA niet zo..

ik snap er echt niks van.... want er wordt wel gewoon van mij geupload... uit die map waar ook dat liedje staat!!??

Ik krijg hem ook nog niet te zien. Wat share je nog meer? Zal eens kijken of ik je naam tegenkom en dan kan browsen.

Hallo,

Ik weet niet of het helpt maar wat is de artiestnaam,

zodat we daar ook eens op kunnen zoeken.

groetjes leon

Ik share nog meer.....

My heart will go on - Celine Dion
Mc Affee Antivirus 7

Groeten,

Ricardo

Ik probeer die dingen te zoeken als ik je hier online zie. Ik ga er vanuit dat anders je pc ook niet aanstaat.

ik ben online hoor ;) :D

Er wordt nu volop van mij geupload dus je zou die dingen echt moeten kunnen vinden.

oké, ik w8 vol spanning af...

ik hoop dat je

Ben ik echt zo kil

Kan vinden???

Daar gaat het uiteindelijk om!!

nog steeds aan het zoeken.

Tip! Zie je hem wel staan tussen "web"en "theater" bij "Mijn kazaa lite" Dan kun je dat liedje aanklikken, en eigenschappen bewerken. Dan kun je de naam van je vriendin erbij zetten en zo. Dan hebben we meer trefwoorden om te zoeken.

Bied hem anders eens aan bij Winmx of zo. Er zijn tig share programma's.

nope, niets gevonden. Je mag me dat liedje wel mailen, dat ik hem ook share. Misschien meer kans. Je weet zeker dat het mp3 is, en dat hij niet een vinkje "verborgen" heeft bij eigenschappen van Kazaa?

En het is zeker weten een mp3 bestand?

Laatst bewerkt:
ja ik zie hem bij mijn kazaa zie ik hem staan.....

Ja ik wil hem wel mailen zodat jij hem kan sharen??
Geef maar je e-mail a.u.b..... kan via mijn privé berichten hoor.

Prive bericht? Kunnen alleen verenigingsleden. Maar ik heb een alias, die mag je wel weten. Haal ik hem straks wel weer weg.

[Ben beniewd.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan