Hoe een wijziging op een bestaand werkformulier doorvoeren naar 3 tabellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vuurbok

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Hoe de gegevens terugschrijven/updaten naar tabellen?

Hoi allemaal,

Ik heb een werkformulier kunnen maken met dank aan de behulpzame mensen (Jan en OctaFish) van dit forum! Daarop kan ik een patient (Patient Name) kiezen met de bijbehorende gegevens (Follow Number en PCR) waardoor de resterende gegevens automatisch weergegeven worden. Deze gegevens worden daardoor apart opgeslagen in de 3 aparte tabellen (DMD - AL (ALL/AML) - WL - Diagnostics; DMD - AL (ALL/AML) - WL - Patients en DMD - AL (ALL/AML) - WL - Standards). :D

Probleem: als ik de weergegeven gegevens van "Code", "Box" en "Cells" op een formulier graag wil wijzigen doordat ze bijvoorbeeld niet juist zijn of leeg staan, dan weet ik niet echt hoe ik met behulp van VBA-codes deze wijzigingen teruggevoerd kunnen worden naar de drie tabellen (DMD - AL (ALL/AML) - PCR1; DMD - AL (ALL/AML) - PCR2; DMD - AL (ALL/AML) - PCR3). Weten jullie misschien welke VBA-codes ik nodig heb om deze wijziging te kunnen doorvoeren en in welke gebeurtenis (misschien "after update"?) bij tekstvakken "Code", "Box" en "Cells" moeten ze geplaatst worden? Alvast wil ik jullie hartelijk bedanken voor jullie moeite om mij hiermee te helpen! :D

Groeten van Dennis. :d

P.S. Dit Access-bestand is afgeknot en opgesplitst in 2 WinRar-bestanden, vandaar dat het misschien raar overkomt bij jullie.

Voorbeeld: VB1.jpg

2 WinRar-bestanden: Bekijk bijlage Werklijst1.part01.rar en Bekijk bijlage Werklijst1.part02.rar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan