Hoe email van KPN/hetnet instellen op Wiko Fever?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Ik probeer op een Wiko Fever (androit) email van hetnet in te stellen. Op een ander type van wiko lukt het probleemloos maar de Fever komt met allerlei foutmeldingen. Zo valt het ding over de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord en over de server die niet gevonden kan worden. De helpdesk van de KPN weet het ook niet. Iemand die het toevallig weet?
 
Weliswaar voor een ander toestel, maar volgens derden, komt dit overeen
IMAP instellingen HetNet/KPN
POP instellingen HetNet/KPN

Daarbij ga ik ervan uit dat je wel normaal internet hebt, dus APN en dergelijke allemaal goed staat.
 
Bij alles wat ik probeer komt na verificatie het bericht dat er geen contact met de server verkregen wordt. Het valt wel op dat het ding steeds een andere poort naar voren schuift. Ik heb wel normaal internet ja, en op mijn back up telefoon werkt het prima. Instellingen overgenomen maar het helpt niet.
 
Al die instellingen heb ik geprobeerd. Het struikelblok is steeds dat de server niet herkend wordt. Uiterst merkwaardig, want op de back up telefoon werkt het prima. Mogelijk moet ik het rechtstreeks via de internetserver van de telefoon proberen. Het verschil met de back up is dat die op G3 werkt en de pre telefoon op G4 maar die is hier uiterst slecht te ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan