hoe en waar de leds

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkertje

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Ik heb een nieuw goedkoop mobo gekocht voor een celeron met slot 370 nu heb ik geen boekje bij waar ik kan zien waar ik de leds moet aansluiten en ook het power en reset kabeltje weet iemand hoe dat is.
En die kabeltjes van die leds en power en dat intern luidsprekertje moet dat rond zo een magneet zitten want dat zit er nie bij in deze kast.
ik heb wel een copie van de cd met drivers gevraagd maar daar vind ik niets over het mobo
dank bij voorbaat

Over welk merk en type mobo hebben we het hier?
Als je dat weet kun je op de site van de fabrikant kijken.

ik vind nergens iets weer op het moederbord dat een naam kan zijn alleen van al de chips die erin zitten en op de cd ook nergens een naam het zijn drivers voor verschillende mobos denk ik genesis staat er amic staat er op het mobo een klever met 533qf13900246
GFX pro ,sis900,ALi M5819P ...

De SiS en ALi zijn respectievelijk de netwerkchip en klokgenerator, weten we niets meer mee dus. Zoek eens met een prog als AIDA32 uit welk moederbord je hebt.. Overigens staat er meestal wel een opdruk bij de pinnen, die aangeven waarvoor ze dienen.

Hoeft niet perse een naam te zijn, een type aanduiding is er vaak wel meestal bij het onderste pci/isa slot. bv gb-63bvc of zo

succes'

Ik heb het gevonden ben het gaan vragen in de schop het is nl een pcchips mobo M754
bedankt in ieder geval voor de reacties

http://www.stud.fernuni-hagen.de/q3998142-bin/cgi-bin/pccmb.sh

m754lmr.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan