Hoe F-Lock "on" bij opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een Microsoft Office toetsenbord (model RT-9450) in gebruik. De functietoetsen staan na het opstarten standaard op de 2e functie ingesteld. F12 is dan bijv. steevast "Print" en F9 is "Send" en F2 is "Office Home".

Ik vind dat knap lastig, want er gebeuren dan dingen die je niet bedoelde.

De omschakeling naar de "gewone" functie krijg ik door de toets F-Lock in te drukken.
Wat ik nu dus eigenlijk wil is dat bij het opstarten die F-Lock al aanstaat.

Iemand enig idee hoe ik dat bewerkstellig?

<a href="http://www.breekpunt.nl/tip.asp?id=977" target="_blank">>klik<</a> :)

werkt niet ...

Bedankt voor de reactie.

Ik heb het bestand gestart, waardoor het register werd aangepast. Ik begrijp dat dan de functie "on" wordt omgezet naar "off" en andersom.

Helaas bleek na opstarten dat het niet hielp: de F2-toets bijvoorbeeld zou een spelletje zoals Freecell opnieuw moeten opstarten, maar dat was niet zo. Ook de andere toetsen bleven hetzelfde.

Ik heb nu de "undo" van deze plugin gestart, waardoor de registerinstellingen weer teruggedraaid werden.

Wat je voorstelde leek me wel wat: dat was zo ongeveer wat ik zocht, maar helaas...

Misschien een ander idee?

Ik weet niet of het helpt maar het valt te proberen. Met numlock is het geval, als je de computer aanzet, en je krijg het inlogscherm, en je zet numlock aan, en je reboot hem dan onthoud windows dat numlock aan moet blijven als je de computer opstart. Dus ik denk dat als je je computer opstart. F-lock doet, meteen overnieuw opstart(links onder:p ) dat f-lock al automatisch aanstaat maar weet het niet eker:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan