• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe foto en gegevens invoegen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter bibba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Ik zou graag bij iedere naam een foto en gegevens toevoegen, maar die zouden wel moeten verborgen zijn. En als ik dan een naam aanklik, dat dan pas die gegevens zichtbaar worden. Dit is niet om op het internet te plaatsen, maar voor mij thuis.
Heb een bijlage ingevoegd, deze is gemaakt met microsoft office excel 2007.
microsoft office excel 2007.jpg
Alvast bedankt, grtz bibba.

Plaats een Image-control op je werkblad, zodat je met een event-macro de foto kan opvragen en de gegevens eronder kan doen verschijnen.

Hoi Bibba,

Een foto bij elke naam uit je voorbeeld resulteert in een gigantisch bestand, denk ik.
Maar goed.

Door de naam als hyperlink op te maken kun je naar een andere sheet/workbook springen waar de foto en overige tekst staat.

Een andere optie zou kunnen zijn om de foto en de overige gegevens in een opmerking te plaatsen. De tekst zal dan wel over de foto (achtergrond van opmerking) getoond worden

Groetjes,
Mathieu

Allemaal bedankt voor jullie hulp, ben er goed mee geholpen.
greetz bibba.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan