• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe ga ik hier te werk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ximon,
wat moet er nog gebeuren?
Ik dacht toch al de oplossing geplaatst te hebben zelfs in verschillende versies?

Excuseer mijn lompheid.
Ik heb er alleen thuis nog naar gekeken en daar "zag" ik niet wat je had gedaan.
Ik ga het nu meteen testen.
Hartstikke bedankt maar weer.

Weet jij misschien een app voor Android waarmee ik goed kan werken met dit soort bestanden?
Ik heb er een paar geprobeerd maar die kunnen niet goed overweg met de formules.

Nogmaals bedankt.

Groeten Ximon

Bekijk bijlage Test afstemen.xlsxHoi,

Ik heb toch nog een vraagje.
Wat moet ik doen zodat de gegevens in een ander tablad terecht komen.
Ik heb de formule op verschillende manier geprobeerd te veranderen maar het lukt me niet.
Ik wil het niet doen door de cel te "kopieren" door middel van het = teken want dan staat mijn sheet vol met nulletjes.
Dus als ik iets invul op tab LDN moet het terug geteld worden op tab Tellijst.

BVD Ximon

Bekijk bijlage Test afstemen.xlsx

Ximon,
kan je even wat gegevens in je blad plaatsen zoals het er zou moeten uitzien?
het is voor mij niet duidelijk wat waar ingevuld wordt en waar erop het blad tellijst moet terug geteld worden.

Ik heb er ook een kleurtje bij gedaan.
Zoals het nu werkt vul ik het in het paarse in en telt ie in het gele af.
Nu wil ik het in het blauwe invullen en dat ie het gele aftelt.
Btw draai je altijd nachtdienst of ben je een nachtbraker?

Bekijk bijlage Test afstemen001.xlsm

Echt helemaal super, thanks.
Ik vraag me alleen af waarom het bij mij niet heeft gewerkt, ik heb het ook op deze manier geprobeerd.
Zeker een haakje ofzo niet goed staan.
Nogmaals bedankt.

Ximon,
In feit kon het nog gemakkelijker gewoon de tabel op blad tellen knippen en op blad VDN plakken. de formules passen zich automatisch aan.
Ik vraag me alleen af waarom het bij mij niet heeft gewerkt, ik heb het ook op deze manier geprobeerd.
Toevallig niet de kolommen omgewisseld in je formule? ik had het ook eerst gedaan en kreeg een foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan