hoe geef je zelf hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerhelper

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2012
hoi ik wil graag dat mensen Maak je gratis webblog, een eigen website met wordpress dus dat je dan krijgt jouwnaam.alle-handeartikelen.cu.cc eigenlijk zo iets Maak je gratis webblog, een eigen website net als dit http://logze.nl/wp-signup.php

Laatst bewerkt:
Beste Tim,

Je vraag is onbegrijpelijk opgesteld. Maar uit de context maak ik op dat je een hosting-omgeving wilt onderhouden waar andere mensen hun eigen weblog kunnen maken.
En dan gratis?

Dat kan natuurlijk niet. Niets is gratis.
Ook de providers die zogenaamd gratis ruimte aanbieden, verdienen hun geld met reclame te maken of reclame toe te staan.
Als jij gratis webruimte wilt aanbieden, dan zul je die eerst zelf moeten maken of kopen of huren bij een ander. Dat gaat jou dus geld kosten. En dat zul je terug moeten verdienen.

Nog een puntje: als jij aan andere mensen webhosting aanbied, dan moet je er voor zorgen dat die server(s) 24 uur per dag, 7dagen in de week in de lucht zijn. Anders krijg je misschien wel schadclaims.
Gaat dat lukken denk je?

Deze beantwoording is natuurlijk ervan uitgaande dat ik je vraag goed heb geïnterpreteerd.
Ik wil graag rekening houden met je autisme,
Maar doe je dat zelf ook?

Als je geen fatsoenljke zinnen kunt formuleren, kun je dan wel scripts schrijven of parameters van servers 100% foutloos instellen?
En, by the way, ik ben niet geheel onbekend met het verschijnsel, aspie zijnde.

sorry ik had gewoon de zinen te snel getypt want ik ben zelf heel erg goed in het nederlands en ook in computers groetjes

Ja goed, en nu? Had ik wel de vraag goed begrepen of niet?
En wat vind je inhoudelijk van mijn reactie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan