Hoe gegevens in express importeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik werk momenteel met met microsoft outlook 2003. Nu wil ik outlook express gaan gebruiken. Hoe kan ik op een simpele manier mijn accountgegevens, contactpersonen etc. van outlook naar express kopieren? Er staat mij vaag iets bij dat ik eens een vraag kreeg bij het starten van express of ik gegevens van outlook wilde importeren ofzo. Maar die melding zie ik niet meer. Ik kan er ook naast zitten
mvrgr. Kanyarat.

Verplaatst naar de outlook express sectie

Ga in Outlook Express naar Bestand, Importeren. Kies voor: "E-mailaccountinstellingen". In het vervolgvenster komt geselecteerd te staan: "Microsoft Windows Messaging of Exchange of Outlook". Klik op Volgende, selecteer een bolletje als je de weergegeven instellingen accepteert en klik op Volgende en daarna op Voltooien.

Als ik dit doe (bestand-importeren-e mailaccounts) krijg ik alleen de melding: "kan geen andere e-mail accounts vinden".:confused:

Vraag mij wel af waarom je van een volledige Microsoft Outlook naar een Express editie zou gaan. Ik zou eerder het omgekeerd doen... :shocked:

Vanuit Microsoft Outlook kan je exporteren naar verschillende bestandsformaten.
Naar een access database, pst files, ... en zelfs CSV's dacht ik.
Hierbij zal er wel een bestandsformaat tussen zitten dat Outlook Express ook ondersteunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan