Hoe goed is mijn Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
P5B

- Support Intel® next generation 45nm Multi-core CPU
- Intel LGA775 Platform
- Intel® Quad-core CPU Ready
- Intel® Core™2 Extreme / Core™2 Duo Ready
- Intel® Pentium® Extreme / Pentium® D / Pentium® 4 / Celeron® D Ready
- 1066/800/ 533 MHz
- Dual-channel DDR2 800/667/533
==================
- 1x PCI Express x16
==================
- 6x SATA 3Gb/s
- RTL8111B PCI-E Gb LAN
- 8-channel HD Audio
- AI NOS™ / AI Gear / AI Nap

Dus ja hij heeft PCI Express x16 dus als je een kaart koopt met PCI-E hoort die compitabel te zijn!;)

Hoe weet jij dat allemaal van mijn pc? :D

Dan wordt het de XFX GeForce 8600 gts!
xfxgeforce8600gtshr3.jpg

PS: Is er iets ontiegelijk slecht aan deze kaart, zeg het dan snel!

Laatst bewerkt:
Nou heb ik nog 1 vraag: Als de nieuwe pc (we hebben ook nog een oude, daar schrijf ik dit bericht op) zijn nieuwe videokaart heeft, heb ik dus een ASUS X1300 Series over. Die wil ik graag in deze (oude) computer dan zetten.

Is deze dan ook compatibel? Dit is de info die ik kan geven (voor het moederbordtype moet ik even kijken, ligt namelijk achter op zolder:

AMD Athlon(tm) Processor
Kloksnelheid: 807 MHz, 384 MB
GeForce2 MX/MX 400

Dit is wat ik nu kan geven (als ik meer zo op de pc kan zien wat je moet weten, vraag ut ff alstublieft)

Bedankt,
Flame

heb je idd de info voor het moederbord voor nodig, maar die processor word het denk ik krap...

Je hebt nu wel een PCI-e die je in een AGP slot gaat proppen in die oudere PC? :thumb:

Op z'n minst, erg vaag.:rolleyes:

Die GeForce 8600 GT gaat in de nieuwe pc, en die oude ASUS X1300 Series gaat dan maar op zolder.

Wat zou ik moeten kopen om ervoor te zorgen dat ik die kaart wel in de oude pc kan doen?

Zou iemand kunnen reageren op mijn vraag? Zou ik bijvoorbeeld een nieuw moederbord moeten kopen, zodat ik de PCI-E kaart aan kan sluiten, of hoe zit dat?

Als ik het zou snappen wil ik er best antwoord op geven.

Je gaat een nieuwe kaart kopen, dan hou je een lowbudget klikko kaartje over, daar wil je dan een PC omheen gaan bouwen?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan