hoe groot moet mijn behuizing zijn voor AMD Radeon HD videokaarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LvFreak

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2012
Hallo!

Ik ben van plan om een nieuwe Desktop pc te kopen voor gamen/alledaags gebruik.
Ik wil wel weten of het groot genoeg is voor latere updates,
Het computermerk is Medion en de behuizing is 180 x 365 x 410 mm (B x H x D) groot.
Maar liefst zou ik willen weten of ik later de videokaart kan veranderen in bv: AMD HD6970 of hogere versies.
Er zit een Nvidia Geforce GTX560 (non TI) in.

Hier is een link van de pc: http://www.medion.com/be/nl/electronics/prod/MEDION%ae+AKOYA%ae+PC+P5328+E/510015999?category=pc_intel_i5_17

Laatst bewerkt:
Hoi. LvFreak
ik heb zelf ook een medion behuizing. en zo zien ze er van binnen uit:

Zoals je ziet kunnen er aardig lange videokaarten in als je die kabeltros even wegwerkt zover ik weet tot wel 40 Cm

medion-akoya-p5301d.jpg

Hoi. LvFreak
ik heb zelf ook een medion behuizing. en zo zien ze er van binnen uit:

Zoals je ziet kunnen er aardig lange videokaarten in als je die kabeltros even wegwerkt zover ik weet tot wel 40 Cm

medion-akoya-p5301d.jpg

Heel erg bedankt, nu weet ik zeker dat ik die pc koop ^.^

Geen probleem hoor. btw in deze tijd (de hdd prijzen verdubbelt of zelfs hoger) kun je amper een systeem maken dat zo snel is voor dezelfde prijs dus je doet zeker een goede koop
ik heb mijn medion nu 1 jaar en nog geen een probleem gehad. (behalve met software maar dat kwam omdat ik perongeluk een virus heb gedownload)

Weet ik zelf ook niet. maar een ding weet ik wel. het koelt als een vriezer :)

Net zon ding die ze om de nek van honden doen waardoor ze zichzelf niet meer kunnen bijten/krabben
:p

Dat heet een duct die helpt om frisse lucht uit de buitenwereld te halen. is eigenlijk best logisch want als je warme lucht binnen in je case gaat gebruiken voor je cpu word hij toch eigenlijk warmer :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan