hoe haal ik mijn computer UIT MSHOME!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Hoe haal ik me computer uit MSHOME!!!!

Hallo Allemaal,

Ik wil weten hoe ik me computer stop met delen en uit MSHOME haal(dus niet meer lid van mshome ben en niet meer te vinden als ik computers zoek in de (zoekfunctie van windows) Ik had een netwerk maar wil die niet meer uit beveiligings redenen maar me pc staat nog in MSHOME ook op me andere pc. Alleen het vreemde is bij de ene pc kan ik MSHOME openen maar je kan nix verwijderen :S het staat nergens ook niet als je rechts klikt ! en bij de andere pc geeft ie aan dat ik geen machtiging heb om MSHOME te openen :S. In iedergeval wil ik me netwerk ongedaan maken kan iemand vertellen hoe ??

ThANx

Greetingz SEIKOF !!!

(Windows XP Prof.)

Laatst bewerkt:
"Mijn netwerklocaties" en dan "mijn verbindingen" en daar kun je wel rechtsklikken (verwijderen).

Misschien de netwerkverbinding verwijderen? Start -> Verbinding maken -> Alle verbindingen weergeven (windowsXP).

Staat in de verkeerde sectie.

Je bedoelt waarschijnlijk de werkgroep mshome, deze kan je gerust laten staan, of je maakt het veld leeg in Systeem -> computernaam --)wijzigen.

Maar delen van bestanden kan je ook gewoon uitzetten

Bedankt allemaal voor het reageren,

Om de een of andere rede blijft 1 van de pcs in mshome staan en de ander is er gewoon uit, het gaat me om de veiligheid dus als ik de map Gedeelde Documenten stop te delen is me computer volledig uit het netwerk toch?? Is dat wat jullie bedoelen want ik kan het pictogram van me computer op geen ene manier verwijderen in mijn netwerk locaties is ie trouwens niet te zien hij staat alleen in mshome :S (wel alleen op die computer zelf niet op de andere) Het is dus blijkbaar ook normaal dat ik me pc wel vind in de (zoekoptie). De werkgroep naam kan ik niet leegmaken er moet zoiezo 1 letter instaan volgens windows :S ik dacht dat het gewoon mogenlijk moest zijn om die hele werkgroep op te heffen maar dat is dus niet zo :S

Nogmaals bedankt ;) :cool: :thumb:

Laatst bewerkt:
Je kan inderdaad gewoon niets meer delen (of met een wachtwoord) dan is de pc misschien nog wel te zien maar de daarop staande bestanden niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan