Hoe haal ik mijn ouders over?

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerteun

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2009
Berichten
75
Hoi!

Het is een stomme vraag, maar hoe haal ik mijn ouders over om een arcade machine van 300,- te halen? wij hebben al wel een wii, een pc en een ds, en dan zegt mijn vader dat wij al wel genoeg in huis hebben. Kan ik nog beter een jaartje wachten dan? Hij is wel tweedehands hoor.

Hier is de site: KLIK!!
 
Dan zeg je dat je de komende jaar(en) niks meer hoeft m.b.t. tot apparaten :p?
 
Dat je een krantenwijk gaat lopen??

Maare wat moeten we hiermee??
 
@topic-starter: Ik ben het met frankwannet eens: Als jij geen goede argumenten kunt bedenken, hoe kunnen wij die dan wel voor je hebben?

Overigens kan ik alvast een tegenargument geven: De spelletjes op die console zijn (bijna) ouder dan jij zelf bent. Dus (tenzij je een nostalgische binding hebt met die spelletjes) gaat de console gemakkelijk snel niet meer gebruikt worden...

Zijn jouw argumenten (blijkbaar) niet goed genoeg én je weet heel zeker dat de spelletjes op die console voor jou 300 euro waard zijn bij elkaar, dan inderdaad zélf gaan sparen voor het apparaat.

Tijs.
 
is het niet beter

is het niet beter om op marktplaats te zoeken naar een actari 2600 te zoeken met spelletjes lol
ff een kast er om heeb bouwen en klaar j e eigen kast
 
Laatst bewerkt:
Er is genoeg gezegd en Helpmij.nl is niet de plaats omdat aan te kaarten. Hiervoor zul je toch echt bij je ouders moeten zijn.

Ik sluit deze.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan