egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Mijn HD start niet meer op> blauwscherm met advies chkdsk /F te doen en dat gaat dus niet want er start niks meer op. NUu hangt hij als slave aan een andere computer en ik kan in de software komen. Echter programma's starten niet meer op en geven foutmeldingen. Hang in een Vista computer op HD staat Win XP pro.
Mijn vraag is hoe kan ik deze schijf, waar eigenlijk niets mee is gebeurd, moederbord heeft het begeven, weer opstartbaar maken, zodat ik sommige progs en sites, waarvoor bepaalde certificaten voor nodig zijn, die ook niet meer werken, weer kan gebruiken??
Heb al een andere HD en MB ingebouwd, maar paar dingetjes toch nog hard nodig van de ouwe HD.
CHKDSK via eigenschappen etc heeft geen baat gegeven.
Mijn vraag is hoe kan ik deze schijf, waar eigenlijk niets mee is gebeurd, moederbord heeft het begeven, weer opstartbaar maken, zodat ik sommige progs en sites, waarvoor bepaalde certificaten voor nodig zijn, die ook niet meer werken, weer kan gebruiken??
Heb al een andere HD en MB ingebouwd, maar paar dingetjes toch nog hard nodig van de ouwe HD.
CHKDSK via eigenschappen etc heeft geen baat gegeven.