hoe he adres te veranderen van een Alias bij Chello account?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Heb nogal een vreemd probleem.
HEb al sinds 1999 een Chello emailadres, maar omdat ie zo stom was gauw een Alias aangemaakt. Dat was in Spijkenisse. Ben 2,5 jr geleden naar Arnhem verhuisd. ZIJ hebben nooit dat emailadres afgesloten, en ik heb het altijd gebruikt, ook tijdens mn jaar ADSL, wat ik toen nokte en terug gegaan naar Chello. Toen had ik TWEE accounts, dus 10 Aliasmogelijkheden :-)
Ik had toen ook telefonie genomen, maar ook die weer genokt, kreng ging toch bijna nooit en bel zelf ook niet veel.
Toen kwamen ze tot de ontdekking dat ik 2 accounts had. Ging nog een tijdje goed, maar gister ging er toch wat mis. Ze dreigden al dat de snelheid weer opgehoogd ging worden in December, nou gister ging het inderdaad als een trein, alles ging goed, overdag althans.
Savonds wou ik weer online, rond 19.30 of zo, computer stond wel nog aan van overdag, maar MSN die wou niet meer, email inkomend en uitgaand wou niet meer, althans die ouwe. Had wel een email van Chello gehad voor die tijd, dat je de instellingen van de netwerkkaart moest veranderen. Hielp wel voor MSN maar mn email komt nog steeds niet binnen.
Nu kan ik wel op mn nieuwe account op de webmail komen maar niet in mn verander gedeelte.
Ouwe account is ineens niet meer bekend, zat erin dus.
Alleen waarschuwing had wel netjes geweest. Had ook wel een email gekregen, dat ik binnen 10 dagen de info door moest geven, maar die hebben ze pas NA die 10 dagen gelezen :-(
Mijn eigenlijke vraag is: hoe kan ik nou een alias bij die nieuwe maken met de alias van mn oude, dus gewoon dezelfde weer, want die is echt overal bekend :-s

Alvast bedankt en
Groetjes,
Carla

- Je gaat naar www.chello.nl
- Rechtsboven heb je "Mijn diensten"
- Dan klik je op "Accountbeheer"
- Daar log je in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van je hoofdaccount.

Daar kan jij je aliassen beheren.
Maar je kan daar ook een Extra e-mailadres aanmaken met een eigen mailbox (Familieaccounts)

in Outlook geprobeerd

Hi KillerM,

In Outlook heb ik al geprobeerd om een van de nieuwe aliassen mn ouwe te geven maar dat werkt niet. Kan trouwens alleen met die ontvangen maar versturen niet. Snap er zelf ook geen hout van eigenlijk.
Maar dat ik op de site ook nie in mn account kan komen is ies wat niet klopt.

Je bent niet op de chat he? Was niemand net.

groetjes,
Carla

Als je IP-adres 84.x.x.x of 82.x.x.x is, dan kan je op het moment niet op accountbeheer komen. Want daar zijn problemen mee met die ranges

- start
- uitvoeren
- intypen: CMD
- Dan in het zwarte scherm intypen: ipconfig

Daar staat dan je IP-adres

nope

hi,

Sorry kids waren vrij dus weinig op de computer geweest.
Mijne begint me 64.

Gr.
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan