Hoe heet dat papier?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb een laserprinter gekregen, een Kyocera Mita FS-1900, en daar zitten 3 lades in. In lade 1 en 3 zit gewoon wit A4 papier, maar in de 2e lade zit van dat doordrukpapier ofzo, met een wit, geel, rood & groen papiertje. Nu zit ik in het menu van de printer alles in te stellen, en nu moet ik instellen welk papier er in lade 2 zit. Ik kan kiezen uit:
  • Plain
  • Preprinted
  • Bond
  • Recycled
  • Rough
  • Letterhead
  • Color
  • Prepunched
Maar welke is het? Als ik hem gewoon op Plain laat, waar de andere lades ook op staan ingesteld dan denk hij dat het normaal papier en dan print hij het niet goed uit.

doordrukken met een laserprinter lukt niet

nee daar heb je een matrix printer voor nodig.

Nee, vraag het eens in een winkel voor kantoorbenodigdheden..
Als je dat "papier" niet gebruikt, doe er dan eens gewoon papier in. Of in ieder geval papier waarvan je weet wat het is. Het zal toch niet de bedoeling wezen dat dit in lade twee moet zitten?

meestal gebruiken ze die op kantoor kan je bijv. lade 1 gewoon / lade 2 met logo /lade 3 met een kleur bijv.

Als je wilt voorkomen dat je printer overschakelt naar een andere lade, moet je de lade anders instellen dan "plain paper"
Het papier dat je gebruikt is CRM papier, dat wordt verkocht voor laserprinters als zijnde een aantal gekleurde velletjes die op volgorde liggen qua kleur.
bijvoorbeeld rood, blauw, geel, rood, blauw, geel...enz, dus dan is 1 printopdracht 3 velletjes.

Ik zou het instellen als preprinted paper, dan schakelt je printer niet over op een andere lade als het "plain paper" op is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan