hoe herinstaleer ik win7 als de win7 op de HD staat en geen cd,s heb gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.

takeasied

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2011
Berichten
10
hallo ik heb windows 7 maar hij stond op m,n hd toen ik hem kocht ik heb de code maar hoe moet ik dit doen? avb rico:evil::evil::evil::evil:
 
je kunt een Windoww 7 cd van iemand lenen en dan die code invoeren toch, kost je niks xD
 
Hallo

Doe zoals reeds is vermeld : gebruik de recovery mogelijkheid.

Het compleet herinstalleren/formateren helpt zo goed als zeker de mogelijkheid om ooit nog de recoverymogelijkheid te gebruiken om zeep.

Tijdens het allereerste opstarten , kun je meestal recovery cd's/dvd's aanmaken.

Soms zijn deze meegeleverd.

Of .... lees de documentatie bij deze p.c. geleverd.

Jammer genoeg "vergat" je merk/typenr/ouderdom te vermelden van deze p.c.

Mocht dit een acer betreffen , is het zo goed als zeker [ALT] / [F10] tijdens het opstarten.

Peter
 
Laatst bewerkt:
hoi ik kan een recovery cd maken ja maar dan als ik het er weer op staat dan heb ik d

recovery cd,s dat word het niet zoals ik al zei ik wil een schone instalatie de code heb ik via speccy achterhaald ik heb een pc met een asus moederbord p5kpl en eigenlijk heb ik een moederbord cd nodig maar gelukkig kan ik met speccy alles zien wat er in de pc zit ik heb een dual core 3,16gig 2x 3gig ram nvidia gforce 8500GT en ik kan alles spelen ermee en is een wereld pc ik heb een moederbord waar sata en ide op kan bv m,n HD is sata m,n dvdrom/brander ook en de normale dvdrom is ide en ik heb een externe brander(ook de brander intern is duallayer hoor) dual layer voor m,n xbox spellen te branden.van de antwoorden lijkt mij een dvd lenen het beste maar ik heb 7 ultimate en is nogal prijzig en hebben de meeste mensen niet.bij m,n ma der acer laptop was ik zo klaar die was sloom maar er stond vista op met maar 1gigram ja dat is veel te weinig vista heeft minimaal 3gig nodig dus xp er weer op en werkt nu als een speer.mijn pc is geen merk pc:eek::eek::eek::eek::eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan