• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe het aantal ingevulde cellen laten weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanQ

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2006
Berichten
6
Wie kan mij helpen........

Voor onze competitie houd ik de scores bij in een sheet, niet iedereen speelt alle wedstrijden dus er zijn van bv. 20 cellen er 14 met een uitslag waar het gemiddelde van de hoogste 10 van wordt berekend (dankzij eerdere hulp hier werkt dat perfect !!!)
Nu wil ik graag weten per speler hoeveel wedstrijden deze totaal heeft gespeeld en omdat het om nog al wat mensen gaat wil ik dit het liefste met een formule doen om ook telfouten te voorkomen, is er iemand die hier een formule voor weet ?

Met vriendelijke groeten
Sander
 
Misschien als je er een voorbeeldje bij doet.
 
Code:
=COUNT(A1:A10)
Deze formule telt het aantal met getallen gevulde cellen in bereik A1 tm A10
 
Voorbeeldje

Bij deze een voorbeeldje, het gaat dus om het berekenen van het getal in kolom S dit is het aantal ingevulde waardes in kolom C t/m N.

Hier is dit nog wel handmatig te doen, waar ik het voor nodig heb is een scorebestand van bijna 180 speler....

M.vr.gr.
Sander
 

Bijlagen

  • Dames AA.xls
    14 KB · Weergaven: 38
=AANTAL(A1:A20)
telt het aantal met een getal gevulde cellen.

Mvg

Piet
 
Mag ik jullie allemaal weer hartelijk bedanken, jullie maken mijn verenigingsleven een stuk simpeler :D:D:D

Nogmaals bedankt voor deze snelle oplossing !!!!

M.vr.gr.
Sander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan