Hoe heten deze krengen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy2k

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2002
...waarin je een HD kunt proppen en die je dan zeg maar overal EXTERN (!) kunt aansluite middels USB(2), firewire etc. Vroeger had je die wel, dat weet ik nog, maar ik weet niet meer hoe ze heetten.

Alvast bedankt!

Was het vroeger soms een zipdrive?
Ik weet wat je bedoelt.
In ieder computerblaadje worden ze aangeboden.
Maar hoe ze heten.................. :cool:

Neej het waren zeker geen zipdrives. Het waren gewoon van die plastic behuizingen waar je een IDE apparaat in kon aansluiten en aan de andere kant kreeg je dan een pararelle aansluiting (dit zou tegenwoordig dus een USB2 of firewire aansluiting moeten zijn). Adaptertje eraan en je kon het overal mee naar toe nemen. Dit is dus watk nu ook moet doen. Ik heb nog wel een 60gig HD liggen en dus vindk het onzin om een externe USB2 schijf te kope...

Als ik lees is het Computeridee en ook van een zaak die allerlei computermateriaal aanbiedt. Krijgt iedereen in de bus. Daarin moet je toch echt de naam kunnen vinden.
Ik vind het nou te laat voor een comp. ideetje :)
Welterusten

Ik ook, morgen werken. jah ik ken die lijst van alternate, daar kon ik het juist niet op vinden ;-) want ik wilde het graag gelijk bestellen met mun digitale camera om zo de verzendkosten te bespare de volgende keer, maja. Ook welterusten ;-)

Ik zal zo nog even kijken of ik dat blaadje nog heb.
Kijk voor de zekerheid morgen vroeg nog even. Nou ja........straks bedoel ik.

Jah zoiets als op die link bedoel ik idd alleen dan iets waar je je eigen schijf in kan plaatsen want die heb ik dus al....

Als iemand nu ook nog un internetshop weet waar ik het voor nederland kan bestelle is mun dag weer goed ;)

Ga even searchen met Google op harddisk case of hoe het ook weer heette.
Ik zag er een Hollandse zaak bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan