Hoe houd ik meer sites op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemoon

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
59
Meer sites behouden op mijn beeldscherm zou wel superhandig zijn. Tot nu toe vervangt steeds het ene scherm het andere. Hoe/waar kan ik dit wijzigen?
Vr.gr. Annemoon
 
Als je bedoelt dat als je op een link klikt, de link zich opent in het huidige venster, moet je met de rechtermuisknop op de link klikken en dan kiezen:
openen in nieuw venster.
 
Als je rechtsbovenin op het middelste knopje klikt (links naast het kruisje en rechts naast het streepje, die 2 vierkantjes achter elkaar dus :) ) Dan kun je het venster waar je nu in werkt kleiner maken door precies op het hoekje te gaan staan, de linkermuisknop indrukken en ingedrukt houden. Als je dan op je bureaublad op internetexplorer klikt, en met dat venster hetzelfde doet, kun je dus meerdere vensters gebruiken.

Wat je ook nog kan doen, als je in een site zit en een link die je in een ander venster wil hebben: Klik met de rechtermuisknop op deze link en kies voor: openen in nieuw venster.
 
meer sites op beeldscherm

Ik was niet duidelijk. Het probleem is dit: ik kies uit Favorieten iets en site verschijnt. Vervolgens wil ik een andere site ernaast leggen (zou ik met rechts een link aantikken, dan heb ik inderdaad beide op het scherm).
Maar ik wil uit Favorieten twee schermen hebben: 1e site verschijnt - daarna uit Favorieten 2de site oproepen en, plop, 2de scherm vervangt het 1ste. Snap je er iets van? Wil ik teveel?
Annemoon
 
het kan

Hoi het kan,ik heb het nog niet getest maar hier alvast de link gaat op voor IE 6
 
meer vensters in Favorieten

"een paar kleine veranderingen in het Register van Windows"? Ai, die regels laat ik maar even aan mij voorbijgaan.
De eerste tip (bestand-nieuw venster) is mij goed genoeg. Complimentje voor snelle beantwoording en perfecte hulp. Annemoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan