Hoe iets terug in de root zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CupCakesLover

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2012
Hallo,

Ik heb iets stoms gedaan, ik heb een SD kaart, die ik voor een keer voor iets anders gebruikte
(normaal voor de DS maar ik heb hem voor de GSM gebruikt...)
Nadat mijn DS gemaakt was, (want hij was kapot), heb ik die kaart er terug in gestoken en hij werkte niet meer...
(de kaart...), Mijn vader denkt dat alles uit de root gegaan is, en ik voel me nu erg stom, en schuldig?

Kan iemand mij helpen om iets terug in de root te zetten? ik heb alle bestanden van de root nog!

Bedannkkt !!

CupCakeLover:confused:

De root is het eerste wat je te zien krijgt als je de SD kaart in de computer steekt. De hoofdmap dus. Plaats je bestanden daarin, en ze staan weer in de root van de kaart.

De root is het eerste wat je te zien krijgt als je de SD kaart in de computer steekt. De hoofdmap dus. Plaats je bestanden daarin, en ze staan weer in de root van de kaart.

Welke map is dat dan?
Toch bedankt !!

hallo,

de root is geen map,het is gewoon de basis waar je je mappen kan inzetten.M.a.w. als je je sd kaart leeg maakt en je wil hem uitlezen zie je niets staan maar dan zit je in de root.Misschien een moeilijk woord voor iets heel simpels.

Gr. Jan

hallo,

de root is geen map,het is gewoon de basis waar je je mappen kan inzetten.M.a.w. als je je sd kaart leeg maakt en je wil hem uitlezen zie je niets staan maar dan zit je in de root.Misschien een moeilijk woord voor iets heel simpels.

Gr. Jan

En hoe moet je dan iets in de root terug zetten?

Gewoon alle bestanden die je nog hebt kopieeren en plakken net op dezelfde wijze zoals je een jpg,divx,avi of een map erin zet.M.a.w:sd kaart in je pc steken-kaart leeg maken(alle bestanden selecteren(ctrl a) en deleten) of formateren.Dan op je pc of waar je de originele root bestanden staan hebt,de bestanden selecteren en copy/paste op je sd.Duidelijker kan niet denk ik.

Succes

Gr.Jan

Laatst bewerkt:
Gewoon alle bestanden die je nog hebt kopieeren en plakken net op dezelfde wijze zoals je een jpg,divx,avi of een map erin zet.M.a.w:sd kaart in je pc steken-kaart leeg maken(alle bestanden selecteren(ctrl a) en deleten) of formateren.Dan op je pc of waar je de originele root bestanden staan hebt,de bestanden selecteren en copy/paste op je sd.Duidelijker kan niet denk ik.

Succes

Gr.Jan

Ja, dan denk ik dat er dan iets anders kapot is, want ik heb het zo vaak geprobeerd en het wil niet werken...
Toch bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan