Hoe in BIOS Compaq Armada??

Status
Niet open voor verdere reacties.

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.811
Hoe kom ik in ... naam in de bios van een Compaq Armada 1750. F2, F10, F11 en DEL geprobeerd, alles zonder resultaat.
 
huijb zei:
Hoe kom ik in ... naam in de bios van een Compaq Armada 1750. F2, F10, F11 en DEL geprobeerd, alles zonder resultaat.

Insert ook geprobeerd, en de andere F'jes?
 
Kan ook nog zijn dat je Compaq de F10 functie niet heeft, en dat je er eerst een tooltje voor moet downloaden.
Lees het artikel maar.
 
Nee, was algemeen. HAd vandaag ook zo´n issue op de chat.
 
@ huijb, bij het opstarten zou je een zwart scherm moeten krijgen met een knipperend streepje in de linker, of rechter bovenhoek. Druk dan eens F10.
 
F1 t/m F12 geen resultaat, ESC, DEL en Insert geen resultaat.
@ Bandit123: Kon niet iets vinden.
@ vanzwam: Ik druk en druk en druk, zonder resultaat.

Er staat nu Windows XP op dat ding maar wil hem formateren en er Windows 98 op zetten. Ik dacht opstartflop erin en klaar is klara, no way, hij start gewoon door zonder zich er wat van aan te trekken dat er tijdens opstarten een floppy in zit.
 
Dan wordt het even wachten tot Elisa verschijnt. Ik denk dat zij die floppy's heeft. De bios zit namelijk op een verborgen partitie op de HD.
 
vanzwam zei:
Dan wordt het even wachten tot Elisa verschijnt. Ik denk dat zij die floppy's heeft. De bios zit namelijk op een verborgen partitie op de HD.
Dan gaan we die even pb-en ;)
 
Ja, ik heb ze volgens mij toen ook van Maestro doorgekregen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan