hoe inlog scherm win'98 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik heb net een computer van het netwerk gehaald, was een heel gepuzzel, maar nu zit ik nog met 1 probleem, het inlogscherm dat wil ik er graag nog even af hebben, waar de gebruikersnaam en ww in moet vullen, hoe kan ik die bij win'98 uitzzetten?

Bij eigenschappen ( netwerkomgeving) dan op aanmelden windows family zetten en toepassen klikken,of oké

Dacht ik, is alweer een tijdje terug:D

2 methode

Netwerkwachtwoord scherm verwijderen

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn

er staat bij mij geen windows family.

Als ik naar eigenschappen ga, dan kom ik in het menu configuratie en daar staat dit:

Primaire netwerk aanmelding:

de kun je uit 2 opties kiezen:

-client voor microsoft netwerk
-windows aanmelding,

ik heb hier windows aanmelding gedaan, weet niet of het goed is, maar nu heb ik het aanmeldscherm nog

bedankt, voor de info, ik heb het al gevonden thnx deze kan op ok

oplossing

wat is dan nu de oplosssing van het probleem.
Ik heb namelijk hetzelfde
Gr
Jan

ik heb dit probleem een tijdje terug ook gehad, maar misschien dat je ondsterstaande kunt proberen, dit heb ik toen gedaan:

Ik heb op eigenschappen geklikt bij netwerk omgeving, en daarna op 'client voor microsoft netwerken' geklikt en dan eigenschappen.

Daarna heb ik het vinkje weggehaald voor 'aanmelding bij windowsNT domein'
toen was het inlog scherm weg.

hoop dat je hier wat aan hebt

Je kunt ook Powertoy98 installeren (stond gratis op de eerste W98 CD's) en dan bij Netwerk een gebruikersnaam en ww opgeven waarmee hij in het vervolg zonder te vragen inlogt.

Aanmeldvenster

Geacht forum,

Door uw aanwijzingen is het probleem opgelost.

Hartelijk dank voor de hulp!!

met vriendelijke groeten,

Jac Art

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan