Hoe installeer je plugiins op een minecraft server?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarfreak12

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Hallo!
Ik heb een minecraft server gemaakt en ik wilde graag weten of je daar ook een soort van 'mods' op kon zetten.
Ik hoop dat het kan
Groetjes, Thijs:d

Mods kun je hier inderdaad in plaatsen, het punt is alleen, je zult zodra je op google een mod vindt, hierbij meteen de handleiding lezen. Staat genoeg op internet hierover, ik zal gelijk even voor je opzoeken ;)

Hieronder het stappenplan om de mods werkelijk te realiseren voor Minecraft, het is wel in het Engels :D
Als je de nederlandse vertaling nodig hebt moet je dat even aangeven dan zal ik het voor je vertalen ;)

1) Make sure the mod is updated for the current version of Minecraft. As of now it is 1.2_02
2) Download the mods then extract them using WinRAR
3) Locate minecraft.jar
-%appdata%\.minecraft\bin
4) Open it with WinRAR by right clicking on it
5) Just drag and drop the mod's .class files and folders into minecraft.jar
-Some mods may require more installation instructions, for that you'll have to read their guide, this is a general guide

als je voor single player mods wil wel maar multiplayer(server) werkt met bukkit en dan moet je een server daar mee maken.
en wanneer je dan plugins wil hoef je alleen maar een plugin van http://plugins.bukkit.org te downloaden en die in je plugin map te zetten.

dan zou ik het niet weten want dan speel je op een outdated versie van minecraft.

nee maar volgens mij leg je uit hoe je "normale" mods installeert, maar dat weet ik al (Mijn minecraft zit er vol mee!).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan