hoe internet verbinding herstellen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sitas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hoi,
Mijn vader heeft internet via Zonnet. Hij kon sinds een paar dagen geen verbinding krijgen. Hij heeft nu zijn account verwijderd maar hoe kan hij nu een nieuwe account aanmaken zonder verbinding te hebben met het internet?
Kan ik dit ook via mijn eigen computer doen?
Groet Sita

windows 98

sorry voor het 2x plaatsen, wist niet zeker waar het moest.
De versie is dus windows 98

Geplaatst door sitas
Kan ik dit ook via mijn eigen computer doen?
Groet Sita
Ja, dat kan.

Succes.

Dennis.

ps. Heeft je vader een inbelverbinding(dus rechtstreeks via de telefoon)?

Als je eenmaal een nieuwe account bij Zonnet hebt aangemaakt, dan moet je voor de instellingen van je verbinding(voor de telefoonlijn) hier zijn.

En klik rechtsonder op "Zon Installatie menu" en bij het volgende scherm klik je op "Verbinding installeren"

Dennis.

Laatst bewerkt:
Je kunt je account in windows verwijderen zoals je gedaan hebt. Maar waarom moet je een ander account aanmaken?

Je kunt toch gewoon het account weer instellen?

In configuratiescherm naar externe toegang.

Laatst bewerkt:
hoe via mijn computer

Hoi Dennis,
Hoe kan ik het via mijn computer dan op zijn computer krijgen?
Bedankt voor de duidelijke link.
Groetjes Sita

Re: hoe via mijn computer

Geplaatst door sitas
Hoi Dennis,
Hoe kan ik het via mijn computer dan op zijn computer krijgen?
Bedankt voor de duidelijke link.
Groetjes Sita
Je maakt via je eigen pc gewoon een nieuwe account aan voor je vader. Eenmaal gedaan, dan kun je vader dat account gaan gebruiken om een verbinding met Zon tot stand te kunnen brengen.
Maar zoals Tanja1968 zich ook al afvraagt, waarom moet je dan een nieuwe account aanmaken? Of bedoel je hiermee eigenlijk te zeggen "een nieuwe verbinding" aan te maken?

Dennis.

Als je niet precies weet hoe je de instellingen moet aanbrengen en echt een nieuwe account wil hebben, haal je bij BP, Dunnet, FreeRecordShop of BCC een 'ZonCD' en maakt daar een nieuwe account mee aan, de oude ermee herstellen kan trouwens ook.

Anders moet je je probleem maar even opnieuw formuleren en het liefst met veel informatie vergezeld te laten gaan. Even alles goed op een rijtje te zetten, dan kunnen we met z'n allen je beter van dienst zijn.

O ja, via deze link kun je je aanmelden bij zon. Lees even goed door.

Dennis.

Sitas, de winkels zijn nu nog open, en BP e.a. ook. Dus volg de raad van maestro12 maar op, als je nu met je probleem niet meer uitkomt.

Dennis.

Re: hoe via mijn computer

Ik citeer je nogmaals:

Geplaatst door sitas
Hoi Dennis,
Hoe kan ik het via mijn computer dan op zijn computer krijgen? Groetjes Sita

Als je via je eigen pc een nieuwe account voor je vader aangemaakt hebt, dan kun je vader dat account natuurlijk op zijn eigen pc gebruiken.

Dennis.

Geplaatst door Tanja1968

Dat is de Zon regelmatig, je hebt ook nog de Zon Gratis;)
Was die link niet voor Zon Gratis dan? Das niet netjes van mij. Hiervoor mijn oprechte excusses.

Zal dan een andere link moeten opgeven. Even opzoeken....(tenzij je al weet Tanja1968)

Dennis

Bedankt Tanja1968! Je bent super snel met het geven v.e. respons!:thumb:

Dennis.

Ben zo traag als een slak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan