Hoe ISO file uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Onder andere Windowsversie lukte het mij altijd om met DEAMON een ISO file uit te pakken. Om onduidelijke reden lukt dat onder Windows 7 niet. Iemand enig idee hoe ik ISO files kan uitpakken?
 
Met WinRar, maar.... waarom zou je een ISO uitpakken?
 
In een ISO file zit een Van Dale Groot Woordenboek Nederlands. Ik heb het met WINRAR geprobeerd maar ik krijg geen uitvoerbare files. Het blijft dus een probleem.
 
Maar je kunt die ISO toch gewoon branden of mounten en dan de installatie uitvoeren? Waarom eerst uitpakken?
 
Met Deamon kan je ook niet uitpakken. Bedoeling is dat je dat programma gebruikt om de iso te mounten en vanuit daar de install te starten.
 
Inderdaad heb ik verkeerd omschreven. Het gaat inderdaad om het mounten van de file en het daarna uitvoeren van een install. Maar met DEAMON lukt dat nu niet meer. Ik zal het andere genoemde programma een proberen.
 
Deamon tools werkt (nog) niet onder Windows 7 (iig de laatste keer dat ik probeerde nog niet.

Eventueel kun je virtual clonedrive gebruiken onder windows 7 voor mount functionaliteit als je power iso niet wil gebruiken (die kan dat ook)
 
Ik dacht dat mounten van ISO ook ging met alcohol.
 
Nero demo downloaden,

De product-key van de demo (uit de mail die je krijgt) gebruiken aangepaste installatie, en alleen nero burning rom installeren daarna open je het ga klik je op sluiten Ga je naar recorder daar klik je op image branden en zoek naar het bestand an branden maar!


Jesse
 
Ik heb besloten op mijn PC Windows Vista weer te herinstalleren omdat in Windows 7 de installatie van mijn HP printer niet lukt. In de Vista omgeving werkt Deamon gewoon wel. Bedankt voor de vele suggesties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan