hoe kan Commandos III nu nog vastlopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain bettagno

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2006
hallo,

Zoals de titel laat vermoeden, loopt Commandos III (destionation berlin) op mijn pc vast, zowel beeld als geluid. Je kan het spelen, maar om de zoveel seconden, minuten, moet je wachten omdat het geluid aan het flippen is (loops).

Ik heb:

- HP Pentium 4, 3.00 Ghz, windows XP, 1024 MB ram
- Nvidia, Geforce FX 5200
- de nieuwste drivers geïnstalleerd voor nvidia (video) en Realtek (audio)
- eidos support kon me niet helpen, behalve dat ik 1 cpu ipv 2 mag gebruiken (via taakbeheer)
- 60 GB vrije ruimte
- direct X9.0 c is geïnstalleerd (kan je dit foutief of tweemaal installeren ofzo, zodat het niet werkt?)
- de commandos patch geïnstalleerd

weet iemand weer de fout soms kan zitten?
want ik ben hier al maanden hopeloos aan het zoeken en mailen,

Groeten
Alain

1) Legaal of Illegaal?
2) Gebeurt het alleen bij dat spel?
3) Word alles wel goed gekoelt?

legaal hoor,

bij bart smit voor 6 € (wel een games collection als je dat kent, dus niet grote dozen)

enkel bij dat spel, alhoewel ik geen andere "grote spellen" heb, buiten red alert of myst en riven

de vorige commondossen gingen wel

koeling weet ik niet...

-> ik heb Everest Home Edition gedowload, waar haal ik die temperaturen?

Laatst bewerkt:
om te controleren of direct x correct geïnstalleerd is doe eens het volgende: ga naar start,uitvoeren,typ hier dxdiag druk op enter welke versie staat er onder direct x versie?,directxfuncties worden er daar problemen gemeld zoja met welke bestanden ga tenslotte naar het tabblad beeldscherm en controleer of alle direct x functies ingeschakeld zijn,doe ook de direct3d en directdraw tests wat zijn de resultaten? Vertel mij ook welke datum er bij stuurprogramma's staat.

- Direct X 9.0c (4.09.0000.0904)

- 1 opmerking bij beeldscherm:

"Bestand nv4_disp.dll is niet digitaal ondertekend, wat betekent dat het niet is getest door Microsoft Windows Hardware Quality Labs (WHQL). U kunt een door WHQL ondertekend stuurprogramma eventueel via de fabrikant van de hardware verkrijgen."

-> via google las ik dat dat geen kwaad kan... of toch?

- DirectDraw-testresultaten: Alle tests zijn gelukt.
- Testresultaten van Direct3D 7: Alle tests zijn gelukt.

- stuurprogramma (bij beeldscherm): -> nv4_disp.dll (versie 6.14.0010.8421 (engels))
-> 9/03/2006

is het dit wat je wilde weten?

groeten

hallo

de laatste drivers zijn gedownload en geïnstalleerd zoals je zei,

maar...

de problemen blijven.

Ze blijven gelijk wat langer weg, maar ze zijn niet verdwenen.

De patch moet ik niet installeren (heb t toch ook maar gedaan), want mijn gekochte versie is dezelfde versie 1.42.

Als je nog tips hebt, laat maar komen, want ik doe alles om die herhaalde zinnen van de baan te hebben

gegroet

Probeer dit eens typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad geluid en zet de balk bij directx functies eens op basisversnelling of geen versnelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan