Hoe kan die tekst bij de cursor WEG...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

P-Cimple

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
16
Wie kan mij hiermee helpen. I wordt tureluurs van die tekst. Als je maar ergens overheen glijdt krijg je onmiddelijk die ellendige info........ Wie kan mij helpen.....?

K'heb e.e.a. gehoord over Tweak-XP. Kan ik hiermee enigzins XP in bedwang krijgen?
 
Met tweakxp moet het ook kunnen, maar dit kun je ook nog proberen.


*To disable the stupid ballon tip that appears after you've logged onto the internet requires a little registry tweak. So, run regedit. Then go to [HKEY_CURRENT_USER \Software \Microsoft \Windows \CurrentVersion \Explorer \Advanced]. Then right click on the [Advanced] folder and select new, then DWORD value. You want a value then of 0 which is what it'll give you by default. Reboot the computer and you're done.
 
Da's ook een handig programma. Werkt nog sneller ook:thumb:
 
Geplaatst door P-Cimple
Maar welke naam moet die Dword-waarde hebben?

Daar wordt niets over gezegd, dus lijkt me dat je niets in hoeft te vullen. Maar ik zou dat programma van Pete1 eens proberen. Lijkt me veel makkelijker.
 
Ja,

had ik later gezien dan dat ik jou antwoorde.
Ik ieder geval "kei-j" bedankt..........!!!!

Fred
 
@Pete1 Ik heb dat proggie ook even gedraaid, en opnieuw opgestart, maar ik heb nog steeds balloontips.

@P-Cimple, werkt het bij jou wel?
 
:D Heb je er nog meer? Nog steeds ballonnetjes hier. Ook met die regwaarde veranderen in het register. Echt vreemd.
 
dat was het wel zo'n beetje. :D

zou moeten werken behalve voor de taakbalk.

pe.
 
Helaas. Ik ga het ook maar weer met tweakxp proberen. Als ik over "reageer op bericht" klik, heb ik nog steeds een ballon. En bij al die dingen.

Ben benieuwd of het bij de vraagsteller wel werkt.
 
dit werkt alleen binnen xp en in explorer. ( verkenner en desktop)

niet internet explorer.

pe.
 
Aha, vandaar. Daar heb ik ze inderdaad niet meer. Met tweakxp ga ik kijken of ik ze ook in internet explorer wegkrijg.

Bedankt!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan