Hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi

ook al is het een wat oudere pc indien je daar een leuk kaartje via marktplaats inzet(bijv een 1950/2600/3850 of wellicht nog een 8600 serie dan kan daar nog best de wat oudere generatie games mee gespeeld worden.

denk dan bijv aan WOW,cod serie.faer,farcry1,MOH etc.

het is maar een idee...

hoi

ook al is het een wat oudere pc indien je daar een leuk kaartje via marktplaats inzet(bijv een 1950/2600/3850 of wellicht nog een 8600 serie dan kan daar nog best de wat oudere generatie games mee gespeeld worden.

denk dan bijv aan WOW,cod serie.faer,farcry1,MOH etc.

het is maar een idee...

Het is inderdaad alleen voor COD, en hoe duur zijn die kaarten?

Je kunt bijvoorbeeld aan deze denken:
http://www.alternate.nl/html/produc...RDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA

Het is geen spetterende videokaart maar je kunt er in ieder geval COD4 mee draaien.

Anders kun je nog aan deze denken: http://www.alternate.nl/html/produc...RDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA

Hmm ik heb wel intresse. Zou ik die dan zelf kunnen plaatsen of moet iemand anders dat voor me doen, en kan er wel een nieuwe videokaart in mijn computer?

Die kun je zelf plaatsen. Is niets anders dan een afdekplaatje aan de achterkant weghalen (zit vaak vast met een plastic clipje of een enkel schroefje), de kaart erin steken, computer aanzetten en de drivers installeren van de site.

En zolang je zeker weet dat jij een PCIe (PCI express) aansluiting vrij hebt in je computer kan het wel.

Die kun je zelf plaatsen. Is niets anders dan een afdekplaatje aan de achterkant weghalen (zit vaak vast met een plastic clipje of een enkel schroefje), de kaart erin steken, computer aanzetten en de drivers installeren van de site.

En zolang je zeker weet dat jij een PCIe (PCI express) aansluiting vrij hebt in je computer kan het wel.

Tsja, dat weet ik niet zeker. Ik zal morgen wel even een foto maken van de binnenkant en dan kunnen jullie kijken ;)

hoi

gezien je systeem zou je eventueel toch een 8600 serie kunnen zetten.
ik weet niet wat voor budget je hebt voor een kaart maar voor het geld van eeen nieuwe 8400 kan je met een beetje mazeel wel een 8600 scoren op marktplaats.
Deze kaart is toch een stukje beter als een 8400(low-end).
voor een tientje of 7 heb je een nieuwe....

idd even uitsluitsel geven over je slot aangezien naar mijn weten je pc ook in agp versie is uitgegeven

Sorry voor de slechte kwaliteit, camera-kabeltje kwijt.. Daarom maar met mobieltje
dsc01153.jpg

Is dit hem misschien? :
dsc01154.jpg

En nog eentje op z'n zij:
dsc01155.jpg

Hoop dat het genoeg info is ..

Welk budget heb je er voor over?

Je kan kijken voor een nvidia 8600 op marktplaats maar dan weet je niet wat je in huis haalt.
Je kan ook een nieuwe nvidia 8600 kopen maar dan betaal je wat meer.

Welk budget heb je er voor over?

Je kan kijken voor een nvidia 8600 op marktplaats maar dan weet je niet wat je in huis haalt.
Je kan ook een nieuwe nvidia 8600 kopen maar dan betaal je wat meer.

Hoe duur zijn die kaarten dan als ik hem nieuw koop, de 8600

Nee dan heb je dezelfde, die kaarten zijn precies hetzelfde alleen sommige winkels hebben niet door dat de concurrentie soms stukken goedkoper is.

En ja, het is een kwestie van erin steken, pc aanzetten en drivers installeren.
Okay, en een klein afdekplaatje weghalen aan de achterkant van je pc zodat de beeldschermpoorten vrij komen (daar moet je je monitor op aansluiten)

Nee dan heb je dezelfde, die kaarten zijn precies hetzelfde alleen sommige winkels hebben niet door dat de concurrentie soms stukken goedkoper is.

En ja, het is een kwestie van erin steken, pc aanzetten en drivers installeren.
Okay, en een klein afdekplaatje weghalen aan de achterkant van je pc zodat de beeldschermpoorten vrij komen (daar moet je je monitor op aansluiten)

Beter geholpen kan ik niet , toppie :thumb:

Ik ga morgen of overmorgen dan effe die kaart bestellen, jullie horen het wel als ik hem binnen heb, zodat jullie mij misschien (please) kunnen helpen met de juiste drivers en het afdekplaatje weghalen.

''Vraag is opgelost''. Thanks !

:thumb: Goedzo, en geen dank voor de hulp!
Ik hoor wel weer van je als je hem hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan