Hoe kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals het nu lijkt ga je een andere videokaart nodig hebben om te kunnen spelen. Daarom is het handig als we weten welk systeem je hebt. Dan kunnen we, als je dat wilt gaan doen, een beter advies geven over de aan te schaffen kaart.

Oke, daarmee bedoel je Moederbord etc. ?

Heb net even een snelle blik in mijn pc gedaan, maar zag niets staan, behalve Chinese tekens. Enig idee waar ik die informatie zou kunnen vinden?

PS: Heb niet zo'n verstand van computers, sorry:rolleyes:

Ja dat is hem, en dit is de uitslag van www.canirunit.com

Alles pass behalve dit :

yoyor.png

Tjah je hebt een on-board videokaart. Dat gaat niet werken inderdaad.

Tjah je hebt een on-board videokaart. Dat gaat niet werken inderdaad.

Wat gaat niet werken, en wat zou ik kunnen veranderen?

Is de enige mogelijkheid een nieuwe videokaart, zoja welke raaden julie mij aan ?

Of is dat ook geen mogelijkheid?

Een videokaart aanschaffen kun je sowieso, als je zeker weet dat dat jouw mobo is (zie link) kunnen we daar elke PCIe videokaart voor aanschaffen.
Welk budget heb je hiervoor?

Een videokaart aanschaffen kun je sowieso, als je zeker weet dat dat jouw mobo is (zie link) kunnen we daar elke PCIe videokaart voor aanschaffen.
Welk budget heb je hiervoor?

Klopt, dat is zeker mijn computer,

maar ik denk dat het handigst is dat jullie mij vertellen wat de prijsklasse van de videokaart is die ik zoek, ik zoek natuurlijk een videokaart die COD4 wel runt, maar een overdreven dure zoek ik natuurlijk niet ;)

Van welke prijs tot prijs heb je ze?

Je hebt ze van 50 tot ruim 500.. Daarom vroeg ik het :p
Maar met een kaart van 100 moet je wel goed COD4 kunnen spelen.
Maar het gaat hier vooral om je moederbord, maak even je kast open en kijk of je een PCI express (PCIe) poort vrij hebt, die poorten zien er zo uit:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:PCI-Express-Bus.jpg

Trouwens, hoeveel watt is je voeding? Je voeding is dat kastje van ongeveer 15 x 8 cm linksbovenin je kast waaruit een berg kabels komen, daar staat een label op met een aantal voltages en amperes. Daar staat ook ergens je wattage bij, vermoedelijk iets van 300 watt. Wil je even checken hoeveel watt je voeding is?

Edit: leuk, een smilie in een link :p

Je hebt ze van 50 tot ruim 500.. Daarom vroeg ik het :p
Maar met een kaart van 100 moet je wel goed COD4 kunnen spelen.
Maar het gaat hier vooral om je moederbord, maak even je kast open en kijk of je een PCI express (PCIe) poort vrij hebt, die poorten zien er zo uit:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:PCI-Express-Bus.jpg

Trouwens, hoeveel watt is je voeding? Je voeding is dat kastje van ongeveer 15 x 8 cm linksbovenin je kast waaruit een berg kabels komen, daar staat een label op met een aantal voltages en amperes. Daar staat ook ergens je wattage bij, vermoedelijk iets van 300 watt. Wil je even checken hoeveel watt je voeding is?

Edit: leuk, een smilie in een link :p

Veel Chinese tekens, maar ik ben ik ben dit tegengekomen:

MAX OUTPUT POWER 305W

Verder, Zit die poort rechtsonderin ?

Nvm, zie dat ik er nog 2/3 over heb als ik het goed zie, als ik de juiste ''poorten'' zie. :p

Het gaat erom dat er een klein plastic clipje aan de poort zit. Dat clipje zie je rechts op de foto die ik net door heb gelinkt. Daar heb je er als het goed is maar 1 van. Die poort moet nog vrij zijn.

En 305 watt.. Tjah dat wordt een beetje krap. Erg krap. Denk dat je je voeding ook zal moeten upgraden.

Het gaat erom dat er een klein plastic clipje aan de poort zit. Dat clipje zie je rechts op de foto die ik net door heb gelinkt. Daar heb je er als het goed is maar 1 van. Die poort moet nog vrij zijn.

En 305 watt.. Tjah dat wordt een beetje krap. Erg krap. Denk dat je je voeding ook zal moeten upgraden.

Ja, ik heb zo'n zwart staafje met aan de zijkant een blauw clipje. De voeding upgraden, kan dat via downloaden, of zou ik daar ook voor moeten betalen ?

Tjah.. Je kunt dan beter gelijk een hele nieuwe pc kopen, om nou te zeggen dat je huidige beestje een krachtpatser is, nee. Verre van zelfs.
Z'n opslagruimte laat ook te wensen over en de processor is ook niet om over naar huis te schrijven.

Tjah.. Je kunt dan beter gelijk een hele nieuwe pc kopen, om nou te zeggen dat je huidige beestje een krachtpatser is, nee. Verre van zelfs.
Z'n opslagruimte laat ook te wensen over en de processor is ook niet om over naar huis te schrijven.

Met andere woorden, me pc is oud en suckt ;)

Maarja, als ik dan zou overgaan naar een nieuwe computer, hoeveel zou ik dan betalen voor een redelijk goede computer en zou ik dan nog wat voor mijn oude pc krijgen :) ?

Laten we maar beginnen welk budget je vrij hebt.
Als je 600 euro kan missen, kunnen we gelijk een nieuwe pc samen gaan stellen of kopen van bijvoorbeeld Alternate (levert geen rotzooi af zoals Acer dat wel doet bijvoorbeeld).

En voor deze pc.. tjah.. Ik denk dat je met 50 tot 100 euro tevreden mag zijn.
Je kunt natuurlijk wel onderdelen overnemen, zoals de harde schijf. die kun je dan in die nieuwe pc hangen, dan heb je al je gegevens nog.

Laten we maar beginnen welk budget je vrij hebt.
Als je 600 euro kan missen, kunnen we gelijk een nieuwe pc samen gaan stellen of kopen van bijvoorbeeld Alternate (levert geen rotzooi af zoals Acer dat wel doet bijvoorbeeld).

En voor deze pc.. tjah.. Ik denk dat je met 50 tot 100 euro tevreden mag zijn.
Je kunt natuurlijk wel onderdelen overnemen, zoals de harde schijf. die kun je dan in die nieuwe pc hangen, dan heb je al je gegevens nog.

Hmm heb net me pc laten resetten, dus meer dan msn staat er ook nog niet op.. Maarja om nou een nieuwe computer te kopen voor een spel, im not sure about that..
Ik zal er over nadenken, en iig alvast bedankt voor de tijd en moeite die je in mijn vraag hebt gestoken ;)! Je hoort nog van me :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan