Hoe kan ik afbeeldingen achter de koptekst plaatsen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasqula

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
L.S.
Als ik een afbeelding over de gehele pagina wil afbeelden krijg ik het niet voor elkaar om ook de koptekst voor deze afbeelding te plaatsen.
M.b.v. de volgorde functie is het mogelijk om alle tekst en eventuele andere afbeeldingen naar de voorgrond te halen. Het lukt echter niet om de koptekst voor de afbeelding te krijgen.
Weet iemand de juiste trick???

Alvast bedankt
Jasqula:thumb:

Hai Jean24,

Het betreffen beiden afbeeldingen.
In de koptekst is een afbeelding (logo) opgenomen.
Als achtergrond op de pagina wil ik ook een afbeelding opnemen.
Ik krijg het logo echter niet voor de afbeelding.
Aangezien dit slechts op één pagina voorkomt en ik de afbeelding tot buiten de paginaranden wil laten doorlopen is een watermerk niet toerijkend volgens mij.

met vr. gr.
Jasqula

Dus je wil een logo in de koptekst en een afbeelding als achtergrond voor het ganse doc?
Met welke word werk je?
Je kan de paginaïnstellingen veranderen en dan heb je meer ruimte.
Voeg de afbeelding in je koptekst, maak die koptekst zo groot tot onderaan je pagina.
Zet je logo in de koptekst voor je afbeelding of in je afbeelding met een tekstvak.
Zo zou het moeten kunnen gaan.
Stuur anders je doc door als bijlage.

succes

Hai,
mijn bedoeling is het volgende...
ik wil de afbeelding slechts op een aantal pagina's als achtergrond toepassen.
in het voorbeeld (bijlage) heb ik een afbeelding opgenomen zoals ik deze zou willen plaatsen.
Wanneer ik de afbeelding in de koptekst opneem wordt deze op alle pagina's afgebeeld.

met vr. gr.
Jasqula

Bijlagen

Hai,
Ik heb de afbeelding in de koptekst gecopieerd, maar zie geen kans een paginaeinde in de koptekst aan te brengen.
Wellicht kun jij e.e.a. in bijgevoegd document uitvoeren.
Let wel, de kopteksten van de even en on-even pagina's zijn ongelijk.

met vriendelijke groet
Jasqula:o

Bijlagen

ge moet die paginaëinde niet in de koptekst aan brengen maar in je document.

WATERMERK (afbeelding) IN BRIEFPAPIER

U kunt een watermerk (plaatje) op elke pagina van uw brief afdrukken. Het watermerk wordt in een kop- of voettekst ingevoegd. Het watermerk kan overal op de pagina worden geplaatst U kunt van te voren of achteraf maken als de tekst al is getypt.
• Activeer de werkbalk "Afbeelding".
• Ga naar "Beeld", klik op "Koptekst en voettekst "
• Ga naar "Invoegen", "Afbeelding" daarna uit "Bestand"
• Gewenste foto selecteren, klik op "Invoegen"
• Ga naar "Beeld", "In- en uitzoomen", "hele pagina", OK
• Selecteer de afbeelding op het briefpapier, ga naar "Opmaak", klik op "Afbeelding"
• Ga naar het tabblad "Afbeelding", onder "Afbeelding bijstellen" selecteert u "Wassen"• Klik op OK

U kunt verder het watermerk naar uw wens instellen.
Verplaatsen d.mv. slepen, groter / kleiner maken, met de knoppen op de balk Afbeelding meer/minder contrast, meer / minder helderheid.
• Ga naar "Tekstomloop" (vierkantje: hondje met tralies), klikt u op "Achtertekst". (De tekst gaat dan over het plaatje heen.)
• Verplaats de foto naar de gewenste plaats op de pagina.
• Druk "Sluiten" op de werkbalk voor kop- en voeteksten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan