Ik heb een formulier met een hoofdcategorie veld dat bestaat uit een lookup uit het tabel hoofdcategorie met de waarden.Chemie en Pharmacie en voeding.
Afhankelijk van de keuze van de hoofdcategorie dien ik een lijst met waarden te laten zien in het volgende veld op dit formulier namelijk de subcategorie. deze subcategorie waarden worden uit de tabel bijvoorbeeld Chemie of pharmacie en voeding opgehaald.
Voorbeeld:
Pharmacie (hoofdcategorie)
Grondstoffen,costmetica,geneesmiddel (subcategorie uit de tabel Pharmacie) - dit is de lijst met waarden die ik wil zien bij selectie pharmacie.
Chemie (Hoofdcategorie)
Grondstoffen,verf,olie (subcategorie uit de tabel Chemie) - dit is de lijst met waarden die ik wil zien bij selectie Chemie.
dus afhankelijk van de keuze van de hoofdcategorie wil ik een lijst met waarden zien die passen bij de keuze.
wie kan mij verder helpen hoe ik dit moet doen?
query maken?
Afhankelijk van de keuze van de hoofdcategorie dien ik een lijst met waarden te laten zien in het volgende veld op dit formulier namelijk de subcategorie. deze subcategorie waarden worden uit de tabel bijvoorbeeld Chemie of pharmacie en voeding opgehaald.
Voorbeeld:
Pharmacie (hoofdcategorie)
Grondstoffen,costmetica,geneesmiddel (subcategorie uit de tabel Pharmacie) - dit is de lijst met waarden die ik wil zien bij selectie pharmacie.
Chemie (Hoofdcategorie)
Grondstoffen,verf,olie (subcategorie uit de tabel Chemie) - dit is de lijst met waarden die ik wil zien bij selectie Chemie.
dus afhankelijk van de keuze van de hoofdcategorie wil ik een lijst met waarden zien die passen bij de keuze.
wie kan mij verder helpen hoe ik dit moet doen?
query maken?