Hoe kan ik alle e-mailaccounts in 1 postvak in krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petit1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 sep 2013
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik heb dit forum doorgespit om een antwoord op mijn vraag te krijgen, maar tot op heden is dit mij nog niet gelukt. Ik heb 1 Gmail account en 2 andere accounts. Ze staan al in mijn Outlook alleen graag wil ik ze allemaal in 1 Postvak in krijgen, dan doel ik op de eerste navigatie aan de linkerkant >Favorieten > Postvak in.

De accounts hebben een imap instellingen aangezien ik met meerdere apparaten de mail wil ophalen. Heeft iemand de gouden tip of een eenvoudig stappenplan, want ik kom niet verder.

Alvast ontzettend bedankt
 
Helaas, dit kan niet (ook niet met andere versies van Office, trouwens): Elk e-mail account dat je toevoegt heeft zijn eigen boomstructuur aan de linkerkant.
Enige wat je kunt doen (maar daar zitten haken en ogen aan) is de mail automatisch (ook) doorsturen naar je 'hoofdaccount' (maar dan kom je dus in de problemen met antwoorden -> die komen dan natuurlijk vanaf het hoofdaccount).

EDIT: Kan ook zijn dat ik je vraag niet begrijp, vooral het stuk m.b.t. Favorieten.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Tijs, is dat zo? Ik heb thuis Outlook 2010 met 2 gmail, 1 ziggo en 2 eigen accounts in 1 postvak in. Ik heb niet anders gedaan dan gewoon de accounts toevoegen. Het zijn wel allemaal POP3 accounts. Wellicht dat het voor IMAP accounts anders werkt.

Ron
 
Er zijn nog wel wat workarounds te bedenken om het evengoed toch voor elkaar te krijegen
Je kunt met regels in de weer om de binnengekomen mail automatisch naar de gewenste map te laten verplaatsen.
Een andere weg is om de andere acconts via gmail binnen te halen en niet meer via outlook.
Dat kan in Gmail bij, instellingnen accounts > pop3 account toevoegen.
Vervolgens haal je alle mail via outlook binnen.
 
@Haaren101:
Bij Exchange accounts werkt het zowiezo zoals ik het beschreef, maar idd, nu je het zegt: Een IMAP account heeft zijn (ook) zijn eigen Postvak IN en een eigen Verzonden Items map (omdat er 'online' gewerkt wordt).
Dus inderdaad zou ik verschil verwachten bij POP3 accounts, zoals jij beschreef. Bedankt voor de correctie/aanvulling. :)

Tijs.
 
Stap over op Thunderbird, met de filterinstellingen kun je dan alle mails heel eenvoudig in 1 IMAP postbak IN zetten, zo doe ik althans ook. Ik heb het eerst ook wel met Outlook geprobeerd, maar dat programma vind ik ni eenmaal niet erg overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan