Hoe kan ik ALLE mail in 1 keer printen in outlook express ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
311
Hoi


Hoe kan ik ALLE mail in een bepaalde map in outlook express in één keer printen ?
Dus niet stuk voor stuk..
Ik heb in een kamertje een matrix printer klaar staan met een doos vol ketting papier dus die kan dagen printen als het moet ..

Als het niet wil in outlook express ben ik ook blij met een programma dat zo'n DBX bestand kan openen en dan alles in één keer printen..

Dank U :D
 
Is dat een nieuwe manier van backup?
Dat kan veel simpeler.

Maar goed, om antwoord te geven op je vraag:
Ik denk niet dat dat gaat lukken.
Reden: O.E. heeft die optie niet, om vanuit je mappen direct te printen.

Wat je zou kunnen doen is een kopie van de mails tijdelijk importeren in Mozilla Firefox.
Daar kun je wel hele mappen tegelijk uitprinten.
Stop al je mails in 1 grote map, ctrl-a (alles selecteren) en dan printen.
 
Het is omdat ik iets schriftelijk moet aan leveren , en het gaat om een map met ongeveer 600 e-mails en daar ben ik dagen mee bezig om dat te printen ..

Een vraagje , hoe kopieer ik die mails in firefox ? kan dat gelijk de hele map ?
Want als ik ze stuk voor stuk moet importeren, kan ik ze net zo goed stuk voor stuk printen ..



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het niet gewoon mogelijk om met Bewerken -> Alles selecteren alle mails in die mailmap te selecteren, op die zojuist gemaakte selectie te rechtsklikken en dan Print danwel Afdrukken te kiezen uit het context-menu dat verschijnt?

Tijs.
 
Is het niet gewoon mogelijk om met Bewerken -> Alles selecteren alle mails in die mailmap te selecteren, op die zojuist gemaakte selectie te rechtsklikken en dan Print danwel Afdrukken te kiezen uit het context-menu dat verschijnt?

Tijs.

Ik heb het geprobeerd, maar alleen het laatste bericht in de lijst werd geprint , was een goede tip wel , misschien kan eriets worden ingesteld zodat ie alle mail er uit hoest ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan