Hoe kan ik Audacity geluid dat is opgenomen verbeteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vaas444

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2012
Berichten
94
Hallo!

Ik wil graag geluid opnemen van mijn computer.
Dat heb ik dus ook gedaan met Audacity maar de resultaten zijn laag want het klinkt door Audacity nu alsof het geluid door een Nokia telefoon komt. Het is Dubstep geluid en je hoort de beat dan ook niet maar een soort ruis achtig iets. Weet iemand hoe ik dit geluid kan verbeteren? Dat het dan precies klinkt zoals het is? Of weten jullie een betere software voor het opnemen van geluid op de computer?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
 
Hoe neem je het op ? als je het via een kabeltje of een versterker doet kan het daar aan liggen. Verder is Audacity een primma programma
 
Hoe bedoelt u? Ik speel iets af op mijn computer en dan neem ik op met Audacity, dan krijg ik super slecht geluid.
 
Ow zow kan je een stukje uploaden van het geluid ? bv via dropbox ?
 
kweet het niet helemaal zeker, maar om dus iets af te spelen (bijvoorbeeld een mixje) , en gelijktijdig weer opnemen zou je volgens mij een full-duplex geluidskaart moeten hebben ..
 
sorry voor de late reactie maar ik vermoed dat het wel is een fout kan zijn in jouw geluids kaart licht. Ik neem aan win 7/8 ?
 
Geen probleem maar Windows XP :p Maar wat voor een geluidskaart moet ik dan hebben?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan