Hoe kan ik bepalen welk formulier er geopend wordt in een navigatieformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerti

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2013
Hallo,

Ik heb een navigatieformulier gemaakt (geweldige verbetering :)) met verschillende tabbladen.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat als ik van tabblad verander niet altijd het éérst rapport op een tabblad wordt weergegeven, maar het laatste rapport dat ik heb geopend?

Met Dank voor een eventuele oplossing
Gerti

Allereerst welkom op het forum! Voordat ik aan een antwoord kan denken, wil ik eerst weten wat je precies bedoelt met 'het laatste rapport dat ik heb geopend?' Heb je een rapport op je navigatieformulier gezet, en laat hij het verkeerde rapport zien? In dat geval: heb je de sortering op het rapport wel goed staan?

Aan OctaFisch

Ik heb een navigatieformulier gemaakt met aan de bovenzijde verschillende tabbladen (bewerken - lijsten - etiketten...)
en aan de linkerkant de verschillende formulieren ( Klanten - Leveranciers - Sponsors ....)
Als ik nu van tabblad wissel van bv Lijsten - (form Sponsors bekijken) naar het tabblad etiketten, dan kom ik automatisch terecht in het 1é formulier (Klanten)
Ik moet dan klikken op het formulier sponsors (nochtans was dit het laatst geopend formulier).

Aangezien al de formulieren in dezelfde volgorde staan op de tabbladen lijsten - etiketten kan ik ze toch niet snel na elkaar bekijken?

Even verduidelijken: het zijn niet dezelfde rapporten maar ze hebben wel dezelfde naam.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan