hoe kan ik bij opstarten aut. vebinding opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mokkie

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
13
ik wil graag dat bij het opstarten van mijn pc met xp, mijn adsl verbinding direct automatisch iknlogt. Hoe kan ik dat instellen??
 
Staat er niet ergens bij opties,dat je na opstarten direct naar je verbinding kunt gaan?

Zo niet lijkt het mij niet mogenlijk, heb zelf kabel,dus zit na het opstarten al gelijk goed;)

Suc6 harry
 
Gewoon een snelkoppelingetje van IE in je opstartmenu plaatsen. Als IE wordt opgestart, dan start de inbelverbinding ook. (als je onder Extra in IE, bij verbindingen ook even een vinkje zet bij "altijd mijn standaardverbinding kiezen").
 
Geplaatst door gast0225
Gewoon een snelkoppelingetje van IE in je opstartmenu plaatsen. Als IE wordt opgestart, dan start de inbelverbinding ook. (als je onder Extra in IE, bij verbindingen ook even een vinkje zet bij "altijd mijn standaardverbinding kiezen").

Maar dan opent er ook een browser scherm, en dat zal niet de bedoeling zijn.

Wat ik van een ander forum heb:
Ik heb een kopie van rasdial.exe in start>programma's>opstarten gezet en in de eigenschappen van rasdial.exe heb ik bij het tabblad programma achter opdrachtregel het volgende gezet:
rasdial.exe [naam verbinding] [inlognaam] [wachtwoord]
Werkt prima
 
kopieer de snelkoppeling van je internetverbinding naar Opstarten.
Iedere keer als de comp opstart dan start hij ook je verbinding op.
Wil je geen schermpje zet dan vragen om wachtwoord etc uit.
 
wat het eveneens opstarten van IE betreft, idd. Ik ging / ga er echter van uit dat 99% van de internetgebruikers middels of een game of IE / OE / O het WWW opgaan en als dat idd. zo is, dan had IE vroeg of laat toch gestart moeten worden.

Maar als het niet de bedoeling is dat IE gelijk meestart, dan zijn wellicht de andere genoemde oplossingen (Caspar en Wijnand veel beter voor deze vraagsteller.
 
heeft u een usb of een ehternet modem???? de usb modem heeft iederdaad gaat functie tot automatisch verbinden ... maar de ehternet medom daar in tegen kan dat wel...

maar u kunt het automatisch ''verbinden maken'' maken door een snelkoppeling te maken in bijv mijn documenten en dan met msconfig toevoegen bij pragramma's opstarten tablad.. dan zou het het in principe moeten doen ...

succes ,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan