hoe kan ik de cel naast de activecel selecteren zonder "range"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo SNB,

Wat is het nadeel van laten staan? en hoe kan ik ze weghalen. Moet daar een ander commando voor in de plaats?

Groet,

Sander

Waaarom: Overbodig, verwarrend en vertragend.
Hoe: Bekijk eens wat van mijn suggesties op dit forum.

Hallo SNB,

Zal ik van het weekend eens doen. Ik vind het leuke iets om mee bezig te zijn. De mogelijkheden zijn wat mij betreft onbeperkt (voor wat ik er mee zal doen).

Groet,

Sander

Waarom?

Haal al die select, activate en formulaR1C1 uit je VBA-code

SNB, Ik begrijp uit jou opmerking dat dit niet beste vulling voor je code is, waarom zou die er niet in moeten en wat kan je er dan voor in de plaats zetten?

Sorry, Ik had pag.2 even gemist, ik begin hier ook maar net.., Blijft evengoed de vraag wat er dan voor de plaats te zetten..,
Zou je dat , kort, even kunnen beantwoorden, dan zoek ik verder op het forum of daar iets mbt dit onderwerp te vinden is.

Laatst bewerkt:
SNB, Ik begrijp uit jou opmerking dat dit niet beste vulling voor je code is, waarom zou die er niet in moeten en wat kan je er dan voor in de plaats zetten?

Sorry, Ik had pag.2 even gemist, ik begin hier ook maar net.., Blijft evengoed de vraag wat er dan voor de plaats te zetten..,
Zou je dat , kort, even kunnen beantwoorden, dan zoek ik verder op het forum of daar iets mbt dit onderwerp te vinden is.

NIETS, je hoeft iets niet te selecteren om het te kopieeren.
bijvoorbeeld a1 select en dan copy kan net zo goed a1.copy zijn zonder select.

Overigens als ik het verhaal van TS zo lees wil hij in principe een cel naar een ander blad kopieeren dat kan veel simpeler.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan