Hoe kan ik de mail offline blijven delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick1989

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Beste HelpMij leden,
Ik heb nu thuis wat leuks gepoberd en alles doet het enz enz, met windows server 2003 en 3 andere computers met Windows XP proffesional
Maar...
De mail bestanden ( extensie is .dbx) wil hij dan niet offline beschikbaar maken, maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij die juist laat redirecten, maar alleen die .dbx bestanden niet offline beschikbaar stelt.
Deze bestanden bevaaten de informatie zoals bijvoorbeeld postvak in, uit, en verzonden items, hier aan deze infomratie heb je weinig als je offline bent, maar hij probeert toch dat hele mapje offline beschikbar te stellen, hoe sluit ik de .dbx bestanden uit van offline delen?
Alvorens bedankt,
Rick

je hebt windows 2003 server dan heb je ook exchange.
maak in exchange je mailadressen en rechten aan.
exchange is hier speciaal voor gemaakt dat wat jij wilt doen.

Waar kan ik dat Exchange vinden dan, ik zie het nergens, ik gebruik Microsoft Outlook express, maar ik heb ook Microsoft Office 2003 Proffessional geïnstalleerd.
Alvast bedankt,
Rick

je schrijft dat je met windows server 2003 werkt.
Daar zit dat in.
of heb je gewoon windows 2003 want daar zit het niet in.

Op de doos staat Microsoft Windows Server 2003, maar ik ben niet zo wegwijs in dit systeem dit allemaal is maar een experimentje van mezelf, vandaar de hulp die ik nodig heb.
Hopende u verder geholpen te hebben,
Rick

rick aljeblieft geen U tegen mij.
is het de standaard server editie of staat er nog meer op die doos.

Er staat 4 in 1 multiboot edition, maar ik heb Windows server 2003 standard geïnstalleerd
er zitten ook de versies web edition, datacenter en enterprise edition in de Doos

volgens mij zit in de enterprise editie de mail server exchange

ok bedankt, dan begin ik zo gelijk met het installeren van De enterprise edition, daar ben ik wel nog even zoet mee, misschien dat ik dan nog problemen tegenbkom maar bij deze ga ik weer even wat nuttigs doen :)
Bedankt:thumb: ,
Rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan