Hoe kan ik de opstartgegevens in W2000 wijzigen

• Onderwerp starter Onderwerp starter baldo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baldo

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Sinds vanavond start mijn PC zeer traag op. Hij doet er wel 10 x langer over dan gisteren. Heb W2000 en net nog de SP4 geinstalleerd, maar helaas dit hielp ook niet. Ik wilde kijken in de opstartgegevens en dacht altijd dat ik hiervoor msconfig voor kon gebruiken, maar dit werkt niet (krijg een foutmelding). Hoe kan ik kijken met welke programma's er wordt opgestart ??

Alvast bedankt.

Open regedit.exe via start>uitvoeren>regedit.exe en kijk in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run en HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Heb gekeken in op beide manieren, maar kon niets bijzonders vinden. Het lijkt allemaal goed. Feit blijft dat het opstarten erg lang duurt. Is er misschien een mogelijkheid, dat ik kan zien waar de PC blijft hangen tijdens het opstarten ? Weet niet of dit mogelijk is, maar als ik kan zien waar de PC blijft hangen kan ik misschien iets veranderen.

Heb mijn opstartgegevens toegevoegd.

Help !!

Alvast bedankt

Geplaatst door baldo
Heb mijn opstartgegevens toegevoegd.
Niet toegevoegd?:confused:

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

Sorry, bestandje was te groot, maar krijg hem niet toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Heb het probleem opgelost. Bleek Roxio te zijn die naar van alles aan het zoeken was. Heb deze nu uitgeschakeld bij het opstarten en het probleem is verholpen.

Iedereen bedankt.

M.vr.gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan