Hoe kan ik de taal veranderen van xp?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno Osinga

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2005
Berichten
1
Hallo iedereen,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Met veel pijn en moeite heb ik windows xp weten te installeren. Het probleem nu nog is dat deze alleen maar een scandinafische taal gebruikt. Dit gebeurt ook als ik xp opnieuw wil installeren. Nou is mijn vraag of dit aan de bijgeleverde cd ligt of dat ik op een of andere manier de instellingen kan veranderen zodat deze de nederlandse taal aanneemt.

Al vast bedankt Arno.
 
Hallo !
Volgens mij moet je proberen de CD te ruilen. Taal valt niet te veranderen.
Greetz,
Harry.
 
Geplaatst door Arno Osinga
Hallo iedereen,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Met veel pijn en moeite heb ik windows xp weten te installeren. Het probleem nu nog is dat deze alleen maar een scandinafische taal gebruikt. Dit gebeurt ook als ik xp opnieuw wil installeren. Nou is mijn vraag of dit aan de bijgeleverde cd ligt of dat ik op een of andere manier de instellingen kan veranderen zodat deze de nederlandse taal aanneemt.

Al vast bedankt Arno.

Wel eerlijk gezegd,Ik zou het niet weten. Wat ik wel weet, als je in België een PC koopt, met een voor ge-installeerde XP, kan je kiezen tussen Frans of Nederlands. In Scandinavie, is de 2° taal Engels. Heb je geen mogelijkheid om daar tussen te kiezen?? Anders een nieuwe XP aanschaffen vrees ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan